جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سروستانی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در برنامه تلویزیونی «ضیافت ماه» از مقامات کشوری، استانی و مردم برای برگزاری مطلوب مراسمات شب‌های قدر تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی امروز در مصاحبه با برنامه تلویزیونی «ضیافت ماه» با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مؤمنین و مؤمنات در این ماه ضیافت الهی به ویژه قبولی طاعات و عبادات مومنین در لیالی ارزشمند قدر گفت: از حضور ارزشمند آحاد مختلف مردم در برنامه‌های لیالی قدر و اهتمام آن‌ها نسبت به رعایت پروتکل و دستورالعملی که توسط وزارت بهداشت برای لیالی قدر تدوین شده بود، تشکر کنم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار  کرد: مؤمنین با رعایت پروتکل بهداشتی و با اهتمام لازم نسبت به برنامه‌های دینی اقدام کردند و مساجد ما میزبان افرادی بودند که در این لیالی ارزشمند با حضور در مساجد و تضرع به درگاه الهی مشغول راز و نیاز بودند.

وی افزود: قطعا توصیه‌ها و دغدغه‌های مقام معظم رهبری که در حقیقت راهگشای این فرصت طلایی بودند را پاس می‌داریم و سپاسگزاریم و برای سلامتی معظم له دعا می‌کنیم.

حجت‌الاسلام سروستانی ادامه داد: جا دارد از همه کسانی که در تدوین دستورالعمل نقش ایفا کردند، از وزیر بهداشت و درمان و ستاد ملی مبارزه با کرونا در سطح ملی و همین‌طور مسئولین استانی، ریاست دانشگاه علوم پزشکی، استاندار و ستاد مبارزه با کرونا در استان که در حقیقت برای دغدغه مقام معظم رهبری اهتمام لازم را داشتند و فرصت را ایجاد کردند تا مومنین با حفظ نکات بهداشتی در مساجد گرد هم آیند که تقدیر و تشکر کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha