جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید احمد صافی نماینده آیت الله سیستانی

حوزه/حجت الاسلام و المسلمین سید احمد صافی نماینده آیت الله سیستانی از تلاش های اداره بهداشت کربلا قدردانی کرد و گفت: کادر پزشکی در جبهه مقدم مبارزه با شیوع ویروس کرونا هستند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»،حجت الاسلام و المسلمین سید احمد صافی نماینده حضرت آیت الله سیستانی از تلاش های اداره بهداشت کربلا قدردانی کرد و گفت: کادر پزشکی در جبهه مقدم مبارزه با شیوع ویروس کرونا هستند.

هیئتی مشترک از اداره بهداشت کربلا و شهرک پزشکی امام حسین (ع) به زیارت حرم حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) مشرف شده و با حجت الاسلام و المسلمین سید احمد صافی تولیت شرعی آستان مقدس عباسی و مسئولین دیگر این آستان دیدار کرد.  

این هیئت برای قدردانی از اقدام آستان عباسی در ساخت نقاهتگاه مبتلایان به بیماری کرونا در شهرک پزشکی امام حسین (ع) با تولیت شرعی دیدار کرد.

این هیئت از تلاش های آستان مقدس عباسی برای ساخت نقاهتگاه بیماران کرونایی در کمتر از ۱۵ روز قدردانی کرد و سپس از توصیه های سید احمد صافی استفاده نمود.

سید صافی در این دیدار از تلاش های کادر پزشکی در این شرایط بسیار سخت تشکر کرد و گفت: کادر پزشکی در خط مقدم مبارزه با شیوع ویروس کرونا هستند.

شایان ذکر است که نقاهتگاه بیماران کرونایی با توصیه حضرت آیت الله سیستانی در حمایت از کادر پزشکی و توسط کارکنان بخش مهندسی آستان عباسی ساخته شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha