شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شیخ قیس خزعلی دبیرکل جنبش گردان های اهل الحق

حوزه/شیخ قیس خزعلی دبیرکل جنبش گردان های اهل الحق گفت: امام خمینی روز قدس را با هدف یاآوری و زنده نگه داشتن مسئله فلسطین و یادآوری آن برای تمامی جهانیان، نامگذاری کردند

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ قیس خزعلی دبیرکل جنبش گردان های اهل الحق در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: ضرر رژیم اسرائیل تنها محدود به فلسطینی ها و فلسطین نیست، بلکه ضرر آن متوجه جهان عربی و اسلامی نیز بوده است.

وی با بیان اینکه مسئله فلسطین از زمان کاشت بذر رژیم صهیونیستی در پیکر امت عربی و اسلامی تاکنون در وجدان امت اسلامی زنده است، به فتواهای شهید صدر در خصوص مشروعیت عملیات شهادت طلبانه مقاومت فلسطین علیه اشغالگران اسرائیلی اشاره کرد و گفت: شهید صدر تمامی مذاهب مختلف، جریان ها و کشور های مسلمان را درخصوص انقلاب فلسطین مسئول دانست.

امام خمینی روز قدس را با هدف زنده نگه داشتن مسئله فلسطین نامگذاری کرد

دبیرکل گردان های اهل الحق با اشاره به اینکه امام خمینی روز قدس را با هدف یاد آوری و زنده نگه داشتن مسئله فلسطین و یادآوری آن برای تمامی جهانیان، نامگذاری کردند، تأکید کرد: هدف از روز قدس، استمرار تلاش مقاومت برای آزادی قدس و نابودی غده سرطانی است.

وی اشاره کرد: رژیم صهیونیستی براساس دیدگاه دینی و اعتقادی به حق خود در تسلط اشغال بخش زیادی از اراضی عربی معتقد است و عراق در رأس کشور هایی است که رژیم اشغالگر اسرائیلی به دلایل دینی و اعتقادی با آن دشمنی دارد.

شیخ خزعلی ادامه داد: اسرائیلی ها و ایالات متحده آمریکا از طریق "داعش" که خودشان آن را به وجود آورده اند، به دنبال تجزیه عراق بودند، امّا عراقی ها با همّت خود و فتوای آیت الله سیستانی و حضور گردان های مقاومت اسلامی ایران در برابر پروژه تجزیه عراق ایستادند و آن را شکست دادند و عراق، ارتش و نیرو های مسلح آن قدرتمند شد و حشد الشعبی نیز به آن اضافه شد.

شهادت سردار قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس بزرگترین جنایت معاصر است

دبیرکل گردان های اهل الحق، شهادت سردار قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس را بزرگترین جنایت معاصر دانست و گفت: این جنایت با تصمیم اسرائیل و اجرای آمریکا انجام گرفت. منافع اسرائیل در ترور حاج قاسم سلیمانی بود، چرا که این شهید اولین تهدید برای اسرائیل و دلیل اصلی حمایت از مقاومت علیه آن در تمامی نقاط جهان به شمار می رفت.

وی تأکید کرد: خون حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس آتش مقاومت را به جهنمی تبدیل خواهد کرد که به منافع آنان پایان داده و پروژه های آنها را نابود می کند.

شیخ خزعلی پایان حضور نظامی آمریکا در عراق و منطقه و نابودی و ریشه کن شدن رژیم اشغالگر صهیونیستی از اراضی عربی و قدس اسلامی را دو مسئله حتمی دانست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha