شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سید جعفر موسوی / معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام موسوی زاده، گفت: مدیران مدارس علمیه با توجه شدت و ضعف شیوع ویروس کرونا در شهرستان خود، می‌توانند اعمال‌نظر در نحوه برگزاری امتحانات داشته باشند؛ بنا بر این زمان برگزاری و محدوده درسی امتحانات به مدیریت و شورای آموزش مدارس سپرده شده است.

حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی زاده، معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به نحوه برگزاری امتحانات مدارس علمیه، اظهارداشت: با توجه تصمیم مرکز مدیریت حوزه علمیه، نحوه برگزاری امتحانات به مدیریت حوزه‌های علمیه کشور واگذار شده است.

وی افزود: مدیریت حوزه علمیه خوزستان نیز، طی یک نامه رسمی به مدیران مدارس علمیه، مسأله برگزاری امتحانات را به طول کامل به آن‌ها واگذار کرده است.

حجت‌الاسلام موسوی زاده، گفت: مدیران مدارس علمیه با توجه شدت و ضعف شیوع ویروس کرونا در شهرستان خود، می‌توانند اعمال‌نظر در نحوه برگزاری امتحانات داشته باشند؛ بنا بر این زمان برگزاری و محدوده درسی امتحانات به مدیریت و شورای آموزش مدارس سپرده شده است.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، با بیان اینکه مدیران مدارس علمیه لازم است تا ۱۵ تیرماه نمرات طلاب را در سامانه ثبت کنند، افزود: در رابطه با برگزاری امتحانات به‌صورت حضوری، مدیران مختار هستند در شهرهای سفید، به‌صورت حضوری و با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی همچون «برگزاری امتحان در سالن‌های بزرگ»، «فاصله حداقل دو متر میان طلاب»، «الزامی کردن استفاده از ماسک و دستکش»، «ضدعفونی محل برگزاری امتحان دوساعت پیش از برگزاری» امتحانات را به‌صورت حضوری برگزار کنند.

وی در پایان گفت: ازآنجایی‌که کلیه خوابگاه‌ها تعطیل هستند، طلاب شهرستانی که لازم است برای حضور در مدرسه از خوابگاه استفاده کنند، می‌توانند با مدیر مدرسه موضوع را در میان بگذارند تا در کمیسیون آموزش بررسی و سپس برای آن‌ها تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha