جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حوزه/ حجت الاسلام صادقی با بیان این که روز قدس روز ایستادگی در برابر ظلم، کفر و باطل و دفاع از حق مظلوم است، گفت: امام خمینی(ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، ملت های غفلت زده جهان را نسبت به مسأله فلسطین و قدس بیدار کردند.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با اشاره به فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز قدس را روز عزت و اقتدار امت اسلامی دانست و گفت: مسلمانان جهان در این روز مقدس نفرت و انزجار خود را نسبت به صهیونیسم جهانی بیان می کنند.

وی با بیان این که روز قدس روز ایستادگی در برابر ظلم، کفر و باطل و دفاع از حق مظلوم است، افزود: امام خمینی(ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، ملت های غفلت زده جهان به ویژه مسلمانان را نسبت به مسأله فلسطین و قدس بیدار کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: علیرغم هجمه های تبلیغاتی گسترده ای که رسانه های صهیونیستی علیه این روز مقدس به راه انداخته اند، اما این روز مهم هر ساله با عظمت خاصی برگزار می شود و امسال هم پیام ملت های مسلمان جهان به گوش جهانیان خواهد رسید.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسأله فلسطین و قدس هیچ گاه فراموش نخواهد شد و همواره مهم ترین مسأله و اولویت نخست جهان اسلام به شمار می رود، بیان داشت: دشمنان بدانند که امت اسلامی به پرچم داری ملت ایران هیچ گاه نخواهند گذاشت این روز مقدس به فراموشی سپرده شود.

حجت الاسلام صادقی با تأکید براین که وحدت و همبستگی امت اسلامی تنها راه حل مسأله فلسطین است، خاطرنشان کرد: به همین دلیل دشمن همه توان خود را به کار گرفته و با ابزارهای مختلف، بذر تفرقه و اختلاف را میان امت اسلامی می کارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسلمانان باید از هر گونه تفرقه و اختلاف به شدت پرهیز و همواره در جهت همبستگی اسلامی حرکت کنند، تصریح کرد: مسائل و مشکلاتی که امروز در کشورهای اسلامی دیده می شود، نتیجه توطئه دشمن برای انحراف اذهان عمومی ملت ها از مسأله فلسطین است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران به طرح خائنانه معامله قرن اشاره کرد و با بیان این که این طرح محکوم به شکست است، بیان داشت: این طرح با هدف تأمین منافع نامشروع رژیم غاصب صهیونیستی و با همکاری آمریکا و سعودی های جنایت کار تهیه شده است.

وی با بیان این که در حال حاضر مهم ترین نیاز جامعه اسلامی وحدت و همبستگی است، خاطرنشان کرد: امت اسلامی باید هوشیار باشند و در دام خطرناکی که دشمنان برای آنها پهن کرده اند گرفتار نشوند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز تنفر و انزجار از صهیونیست غاصب در همه دنیا فراگیر شده است، بیان داشت: جنایت هایی که این رژیم خبیث و خطرناک در طول این هفتاد سال علیه مردم مظلوم فلسطین انجام داده، دل هر انسان آزادی خواهی را آزرده خاطر خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha