پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حاجتی ، امام جمعه موقت اهواز

حوزه/ استاد حوزه علمیه اهواز گفت: راه‌حل مشکلات کشور در دست کسانی است که برخلاف لیبرال‌های غرب باور داخلی که به‌شدت شیفته غرب (وحشی) و همواره چشم به دهان آن‌ها هستند!؛ عمیقاً دین‌باور و آشنا با موازین قرآن و سنت و معتقد به کارآمدی و گره‌گشایی آن‌ها می‌باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین میر احمدرضا حاجتی، استاد حوزه علمیه اهواز، در رابطه با سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب، اظهارداشت: امام خامنه‌ای برای «دومین بار» راه‌حل مشکلات کشور را یک دولت جوان حزب‌اللهی دانستند که برای درک عمیق‌تر دلیل توصیف «دولت کارآمد» از سوی ایشان به «حزب‌اللهی» باید ابتدا معنی و مفهوم واژه حزب‌الله را دقیق‌تر درک  نمود.

وی گفت: جالب است بدانید که امام خمینی(ره) در تاریخ  ۱۹ / دی / ۵۷ در جواب خبرنگار روزنامه ایتالیائی «لوتاکونتینوا» که از ایشان پرسید؛ ممکن است معنی و مفهوم حزب‌الله را برای ما تشریح کنید؟ و امام فرمود: هر مسلمانی که موازین و اصول اسلام را پذیرفته است؛ حزب‌الله است... تمامی دستورات این حزب و خط و مشی آن را قرآن و اسلام بیان کرده است. (صحیفه امام/ ج ۵ / ص ۴۰۸ )

این استاد حوزه، ادامه داد: با این پاسخ عمیق و صریح معمار کبیر انقلاب اسلامی معلوم می‌شود راه‌حل مشکلات کشور در دست کسانی است که برخلاف لیبرال‌های غرب باور داخلی که بشدت شیفته غرب (وحشی)  و همواره چشم به دهان آن‌ها هستند!؛ عمیقاً دین‌باور و آشنا با موازین قرآن و سنت و معتقد به کارآمدی و گره‌گشایی آن‌ها می‌باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی تأکید کرد: دولت آینده باید برآیندی از جوانانی با این خصیصه فکری و برخوردار درکی درست از کارآمدی فقه و رهنمودهای دینی در ساماندهی امور جامعه باشد، تا مثل برخی از کارگزاران امروز ما با اسناد بالادستی مصوب «سازمان ملل و یونسکو و بانک جهانی»و... در حوزه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی و اجتماعی به‌مثابه «وحی منزل» برخورد نکند و جامعه را در چنگال ابتذال امثال سند منحط ۲۰۳۰، گرفتار نکرده و به تباهی نکشانند.

وی در پایان گفت: بی‌تردید این مدیران حزب‌اللهی هستند که بنا بر وعده الهی «حزب‌الله هُمُ الْغَالِبُونَ» بر هر مشکلی غلبه خواهند کرد و باشد که این نسلِ کارگزاران حزب‌اللهی را در مصدر امور ببینیم. إن شاء الله....

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha