جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین در مراسم تجلیل از طلاب جهادی، گفت: در مهار بیماری کرونا اقشار مختلف مردم تلاش کردند، اما نقش روحانیت در مبارزه با بیماری کرونا برجسته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا در مراسم تجلیل از طلاب و روحانیون جهادی عرصه مبارزه با بیماری کرونا که در سالن اجتماعات مسجدالنبی(ص) قزوین برگزار شد، گفت: طلاب در امور ستادی و خدماتی با حضور در مراکز درمانی و بیمارستان ها کمک حال کادر درمانی بودند که جای تقدیر دارد.

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: جمعی از طلاب و روحانیون با حضور در آرامستان ها، بدون هیچ گونه چشم‌داشت و با خلوص نیت به امور تغسیل و تدفین جانباختگان ویروس کرونا می پردازند که جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: آنچه مورد اهمیت است خدمات طلاب و روحانیون برای مقابله با کرونا در عین گمنامی است که نشانگر خلوص نیت و انجام کارها به قصد جلب رضایت پروردگار است.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا تصریح کرد: در کنار فعالیت های اقشار مختلف مردم، قرارگاه شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین هم یکی از گروه های جهادی و فعال است که پس از شیوع ویروس کرونا برنامه های مختلفی برای مبارزه با این ویروس منحوس داشته است؛ روحانیت بارها در عرصه های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی در کنار مردم بوده و این افتخار خدمت رسانی را با افتخار ادامه خواهد داد.

وی تصریح کرد: طلاب جوان قرارگاه به رسالت خود عمل کردند و با مسئولیت پذیری، کمک رسانی به شهروندان را انجام داده اند که ان شاءالله موجب مرضی رضای خدای متعال شود.

ایران اسلامی افتخار می‌کند که سال‌ها پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی است

در ادامه مراسم حجت الاسلام والمسلمین مجید تلخابی، عضو خبرگان رهبری گفت: خوشبختانه از زمان شیوع کرونا تا به امروز تشکّل های مردمی، هیئت های مذهبی، بسیج  و نیروهای مسلح، طلاب و روحانیون به ویژه سپاه پاسداران برای کنترل و مقابله با این بیماری با تولید اقلام بهداشتی، توزیع بسته های حمایتی و گندزدایی معابر و خیابان ها به کمک مدافعان سلامت شتافتند و نقش مهمی در کنترل بیماری کرونا ایفا کردند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ضمن تبریک فرارسیدن روز جهانی قدس، بیان کرد: «روز قدس» یکی از روزهای به یادماندنی انقلاب اسلامی است و روزی است که تمامی مسلمانان جهان را علیه اسرائیل بسیج کرده است.

وی اظهار کرد: ایران اسلامی افتخار می‌کند که سال‌ها پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی است و به برکت روشنگری نظام مقدس جمهوری اسلامی، مسئله قدس و فلسطین به مهم ترین دغدغه جهان اسلام مبدل شده است و پافشاری امت اسلامی سکوت مرگبار جوامع بشری و موضع منفعلانه آنان را خنثی می‌کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha