جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 901861
۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
نمازی

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان : هر چند امسال به دلیل کرونا توفیق حضور در راهپیمایی روز قدس را نداریم لیکن با آماده شدن برای استماع سخنان راهبردی رهبرعظیم‌الشأن انقلاب تکلیف شرعی و وجدانی را ادا و خود را در زمره مجاهدان فی‌سبیل‌الله قرار دهیم.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه درکاشان متن  پیام آیت الله عبدالنبی نمازی بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ (انفال 10)

هفتاد و دو سال از اشغالگری سرزمین پاک فلسطین و بیت‌المقدس اولین قبله مسلمانان توسط صهیونیست‌های خبیث و جنایتکار می‌گذرد. در طول این دوران رژیم اشغالگر قدس با دسیسه‌ها و نقشه‌های شوم خود و با حمایت و پشتیبانی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا به اشغالگری خود با تخریب خانه‌ها و ضرب‌وجرح و کشت و کشتار مردم مظلوم و بی‌پناه و بی‌دفاع آن سرزمین مقدس پرداخته و همه را به‌خصوص زنان و کودکان بی‌گناه را وحشیانه مورد هجوم قرار داده و تاکنون هزاران نفر را کشته و مجروح نموده و یا از وطن اصلی و آباء و اجدادی خود آواره نموده است.

امام بزرگوارمان رحمة‌الله‌ علیه با اعلان روز جهانی قدس تکلیف همه مسلمانان را در سراسر جهان مشخص و تا نابودی اسرائیل این رژیم سفاک و جنایت‌پیشه همه آزادگان جهان را به مقابله و مقاومت در برابر آن فراخواند.

ما با تأسی به آن امام والامقام و رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای دام‌ظله‌العالی و همه آزادمردان جهان اسلام به‌خصوص سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی روز جهانی قدس را گرامی داشته و به مبارزه با این رژیم جنایتکار تا نابودی آن تأکید داریم.

هر چند امسال به دلیل ویروس کرونا توفیق حضور در اجتماعات را نداریم لیکن با دهان روزه دست به دعا بر خواهیم داشت و با آماده شدن برای استماع سخنان راهبردی رهبرعظیم‌الشأن انقلاب در روز جهانی قدس تکلیف شرعی و وجدانی خود را ادا و خود را در زمره مجاهدان فی‌سبیل‌الله قرار داده و ان‌شاءالله در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد پیروزی و نصرت الهی خواهیم بود.

عبدالنبی نمازی

نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه کاشان

یکم خرداد ماه 1399 مصادف با بیست و هفتم رمضان 1441

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha