جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فلسطین

حوزه/ مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران به مناسبت روز قدس و دفاع از حق مردم مظلوم و ستم‌دیده فلسطین بیانه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور به مناسبت روز قدس و دفاع از حق مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین به شرح زیر می باشد:

«فَقَاتِلُوا أَئِمَّةَ الْکُفْرِ إِنَّهُمْ لَا أَیْمَانَ لَهُمْ لَعَلَّهُمْ یَنْتَهُونَ»- توبه ۱۲

ماه مبارک رمضان در حالی به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود که عمق تدبیر و دوراندیشی بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری جمعه پایانی این ماه به عنوان روز قدس بیش از پیش نمایان می‌شود.

اکنون و باگذشت بیش از ۴۰ سال از این نامگذاری، آرمان آزادی قدس شریف و حمایت از ملت فلسطین، به یک مطالبه بین‌المللی تبدیل شده است.

روز قدس امسال در حالی فرامی‌رسد که دسیسه‌های استکبار جهانی در مقابل امت اسلامی هر روز رنگ و بوی جدیدی به خود می‌گیرد. همکاری برخی از سران مرتجع کشورهای عربی نیز که به عبد ذلیل و حقیر مستکبران بدل گشته و چشم خود را بر جنایت‌های سبعانه و عهدشکنی‌های مکرر آمریکای جنایت‌کار بسته‌اند، دولت‌های مستکبر را بر سفاکی در میان مسلمانان جسورتر کرده است.

این خباثت‌ها در کنار تلاش جهت ایجاد امنیت و گسترش جایگاه ویروس منحوس رژیم صهیونیستی در سرزمین مقدس مسلمانان در حالی صورت می‌گرد که امت بزرگ اسلامی و جوانان زنده‌دل آن بیدارتر از هرروز دیگر در مقابل طرح‌های خائنانه سازش و عقب‌نشینی ساکت نبوده و نیستند و نخواهند گذاشت فریب جدید شیطان بزرگ به ثمر نشیند.

ملت بزرگ ایران به پیروی از مقتدای خود  که فرمودند «اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت» در انتظار محو کامل این غده سرطانی امسال پرشورتر از سال‌های گذشته با بهره‌گیری از تمام امکانات خشم و نفرت خود را از رژیم سفاک صهیونیستی و حامیان و ایادی آنها اعلام می‌کند.

طلاب، اساتید، مدیران و کارکنان مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران نیز ضمن همراهی با خروش مردمی، این بار در کنار سایر عرصه‌های حمایت از آرمان قدس شریف و اعلام انزجار از رژیم کودک‌کش صهیونیستی و حامیان آنها، با حضور گسترده در فضای مجازی زمینه ابلاغ و انتشار گسترده بیانات راهگشا و روشنگر ولی امر مسلمین را فراهم خواهند آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha