جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
روز قدس

حوزه/ سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان با انتشار بیانیه‌ای از حضور فعالانه روحانیون استان همدان در فضای مجازی در اعلام پیام روز قدس و لبیک به ندای رهبر انقلاب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از همدان، سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان با انتشار بیانیه‌ای از حضور فعالانه روحانیون استان در فضای مجازی برای اعلام پیام روز قدس و لبیک به ندای رهبر انقلاب خبر داد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

موضوع فلسطین، متعلق به همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان در همه اعصار گذشته، حال و آینده است و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسئله اول جهان است و بی شک گرامیداشت این روز واجب شرعی و تعطیل ناپذیر است. شجره طیبه روز جهانی قدس که یادگار ماندگار حضرت امام خمینی(ره) در دفاع از ملت مظلوم فلسطین است؛ در پرتو رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و همگامی و همدلی مردم انقلابی ایران، چنان بالید که امروز به درختی تنومند و نمادی از اتحاد و وحدت همه مسلمانان جهان علیه ظلم سلطه گران جهانی و غاصبان کودک کش صهیونیست بدل شده و چشم همه مردم را در اقصی نقاط دنیا به سوی خود جلب کرده است.

روز قدس، روز تجلی یک سیاست راهبردی برای ایجاد تغییر در مسیر تاریخ بشر و روز انتقام خواهی از خون سردار بزرگ مقاومت سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» سمبل پرافتخار جهاد و مقاومت است، سرداری که طعم تلخ شکست و ذلت را به دشمنان آمریکایی و صهیونیستی چشاند و باعث شد تمام مناطق تحت اشغال رژیم صهیونیستی در تیررس موشک‌های مقاومت فلسطین و لبنان قرار گیرد و افسانه شکست ناپذیری ارتش صهیونیستی درهم شکسته شود و رؤیای صهیونیست‌ها در «تسلط از نیل تا فرات» و تحقق «خاورمیانه بزرگ» را باطل کند و تا آخرین روز مبارزه، یار و یاور رزمندگان فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، یمن و دیگر مناطق جهان بماند.

امسال در شرایطی به استقبال روز جهانی قدس می رویم و برای حمایت از ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین آماده می‌شویم که رژیم غاصب صهیونیستی در پی اقدامات تحریک آمیز و حمایت همه جانبه دولت آمریکا و هم‌پیمانان منطقه‌ای آنها گستاخ تر از همیشه شده است. از این رو از عموم مردم شریف و آگاه استان همدان، دعوت می کنیم تا امسال نیز در این روز  سرنوشت ساز، بیدارگر و ظلم ستیز؛ پرشور و باشکوه‌تر از همیشه مشارکت نموده، صفحه زرین دیگری در تاریخ پرافتخار استکبارستیزی، حمایت از مظلوم، وحدت و یکپارچگی ملی را در برابر چشم جهانیان به نمایش بگذارند.

در پی محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری شایسته و گسترده راهپیمایی سراسری، ما طلاب و روحانیون بسیجی استان همدان، نیز دوشادوش ملت مسلمان ایران با حضور گسترده، فعالانه و آگاهانه در شبکه های اجتماعی پیام روز جهانی قدس را باشکوه‌تر و رساتر از گذشته به گوش جهانیان رسانده و با استماع سخنرانی مقتدای مقتدر و عظیم‌الشأن امت اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) در این روز باشکوه آمادگی خود را برای تحقق فرامین معظم له اعلام می داریم و یک صدا ندا می دهیم که «ای رهبر آزاده، آماده ایم، آماده ایم».

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha