پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
ساداتی

حوزه / نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه روز قدس تفکر است و خاموش شدنی نیست، گفت: ان شاءالله خون شهید سلیمانی پایان دولت کودک کش را رقم خواهد زد.

سیدجوادساداتی نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس اظهارکرد: روز قدس یک مکتب اسلامی در مقابل استکبار جهانی است که یک سال پس از پیروزی انقلاب با هوشیاری و عمق تفکر ناب اسلامی، امام راحل آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان دفاع از انسانیت، آزادی و عدالت خواهی اعلام کردند.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه روز قدس تفکر است و خاموش شدنی نیست، ادامه داد: ان شاءالله خون شهید سلیمانی پایان دولت کودک کش را رقم خواهد زد.

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه صدور انقلاب اسلامی و تفکر مقاومت بزرگترین حمایت جمهوری اسلامی از جبهه مقاومت و قدس شریف است، اظهار کرد: مردم در روزقدس همواره با امام بزرگوار، رهبر معظم انقلاب، شهدای گرانقدر و خانواده معظم شهدا تجدید پیمان می کنند و دشمن را تا پیروزی کامل خسته خواهند کرد

 منتخب مردم کاشان آران و بیدگل در مجلس یازدهم درپایان بر حضور پرشور مردم در فضای  مجازی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در روز جهانی قدس امسال تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha