سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله

حوزه/ شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان طی سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: روز قدس امسال بعد از شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس با چالش های استثنائی همراه است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان طی سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: روز قدس امسال بعد از شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس با چالش های استثنائی همراه است.

وی اشاره کرد: دشمن گمان کرد که محور مقاومت با شهادت فرمانده این محور ضعیف خواهد شد و عقب نشینی می کند، امّا فرماندهان مقاومت دیروز موضع واحدی در حمایت از قدس اتخاذ کردند که پاسخ محکمی به دشمن است مبنی بر اینکه محور مقاومت همچنان در مسیر صعودی بوده و امروز از انسجام بیشتری برخوردار است. قدس علی رغم بی توجهی و خیانت کشور های عربی و حاشیه خلیج فارس، غریب و تنها نیست و از توجه بسیار بالای امت بهره مند است.

شیخ قاووق در گفتگویی رادیویی با بیان اینکه روز قدس، روز تجدید پیمان و آزاد سازی قدس در سطح جهان عربی و اسلامی است، افزود: شهید سردار سلیمانی فرماندهی سپاه قدس را قبل از سال ۲۰۰۰ میلادی برعهده گرفت و در دستاورد تاریخی آزاد سازی جنوب لبنان نقش اساسی داشت. سردار سلیمانی همه مقدمه چینی و آماده سازی برای این عملیات را انجام می داد و آمادگی در این نبرد نتیجه تلاش های ویژه این شهید بود.

عضو ارشد حزب الله ادامه داد: مقاومت بعد از آزاد سازی اولین منطقه عربی با جانفشانی های بزرگ و بدون منّت، منطقه را از دوره شکست ها به دوره پیروزی ها تبدیل کرد و این پیروزی خمیر مایه و پایه پیروزی های امت شد و تغییراتی را در سطح معادلات و آگاهی به وجود آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha