جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تقدیر

حوزه/ مدرسه علمیه حاج شیخ(ره) کاشمر از زحمات خالصانه مدافعان سلامت مجموعه پزشکی درمانی بیمارستان شهید مدرس این شهرستان برای مبارزه با ویروس کرونا، تقدیر کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه در مشهد، مدیر و کادر مدرسه علمیه حاج شیخ(ره) کاشمر از زحمات خالصانه مدافعان سلامت مجموعه پزشکی درمانی بیمارستان شهید مدرس این شهرستان نسبت به مبارزه با ویروس کرونا، تقدیر کردند.

حجت الاسلام محمد محمدی در این مراسم ضمن سپاس از خدمات جهادی و جانفشانی حامیان سلامت، اظهارکرد: در واقع کادر درمان کشور خط اول و پیشانی مدیریت ارائه خدمات به بیماران کرونایی می باشند که تلاش های آنان، از سوی جامعه روحانیت و عموم مردم، مورد تقدیر است.

وی با بیان اینکه خدمات ارائه شده توسط کادر، ایثارگری و از خودگذشتگی است، افزود: فعالیت جهادگران سلامت، همانند جهاد اکبر است، بنابراین ما باید این روحیه را تقویت کرده و بتوانیم شرایطی را ایجاد کنیم که با بیشترین بهره وری و کمترین چالش در این امر خطیر، روبرو شویم.

مدیر مدرسه علمیه حاج شیخ(ره) کاشمر در پایان خطاب به جمع پرستاران با تاکید بر اهمیت همدلی و تلاش برای ارائه خدمت با کیفیت به مردم، گفت: در مسیر خدمت سلامت، روحانیون نیز در کنار شما هستند و از هیچ کمکی در این راه، دریغ نخواهند کرد.

گفتنی است، در پایان این مراسم از ریاست محترم بهداشت شهرستان، دکتر یزدانی و ریاست بیمارستان شهید مدرس،دکتر مهربان و ۲۰ نفر از کادر پرستاری و درمانی بیمارستان، تقدیر شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha