جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ رزمایش کمک مومنانه طلاب مدرسه سفیران هدایت بیجار

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء (ص) سنندج با اشاره به اینکه این رزمایش عیار نوعدوستی و ولایتمداری ملت ایران را به نمایش گذاشت، گفت: در حرکت انسان دوستانه ملت ایران، جهان متعجب شد و همگان دیدند که ایرانیان در شرایط سخت همواره حامی و پشتیان همدیگر هستند.

حجت الاسلام سجاد کاوه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک مومنانه در کشور باعث خیزش عمظیمی در مملکت گردید که چشم جهانیان و رسانه های برون مرزی را خیره کرد.

معاون تهذیب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء (ص) سنندج ادامه داد: در این رزمایش کمک های بسیار خوبی به اقشار ضعیف در سطح کشور انجام شده و هنوز هم در حال انجام است.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه این رزمایش عیار نوعدوستی و ولایتمداری ملت ایران را به نمایش گذاشت، یادآوری کرد: در حرکت انسان دوستانه ملت ایران، جهان متعجب شد و همگان دیدند که ایرانیان در شرایط سخت همواره حامی و پشتیان همدیگر هستند و برای آنان مذهب و قومیت معنایی ندارد، بلکه آنچه معنا دارد نظام و ایران اسلامی است.

حجت الاسلام کاوه در بخش دیگری از سخنان خود به روز جهانی قدس اشاره کرد و بیان داشت: روز جهانی قدس سالهاست بر پیکیره رژیم غاصب اسرائیل لرزه انداخته است و شعارهای بلندپروانه این رژیم اشغالگر را عملا نقش بر آب کرده است تا جایی که امروز حتی در شهرک های صهیونیست نشن خود امنیتی ندارد.

معاون تهذیب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: اسرائیل غاصب خود به خوبی می داند که ثانیه های نابودی اش به کار افتاده اند و به زودی باید از روی زمین محو شود، لذا دست به هر کاری می زند که به این سرنوشت محتوم گرفتار نشود، ولی تمام این دست و پا زدن ها سودی به حال صهیونیست ها ندارد.

وی ادامه داد: بی شک آینده منطقه، آینده ای بدون رژیم غاصب اسرائیل خواهد بود و منطقه می تواند نفس راحتی بکشد، زیرا دیگر دسسیه، توطئه و آدمکشی در این منطقه با از بین رفتن صهیونیست ها وجود نخواهد داشت.

حجت الاسلام کاوه در پایان بیان داشت: در همین جا بر خود لازم می دانم که از خدمات جهادی طلاب، روحانیون، بسیجیان و دیگر اقشار که در این مدت در امر مبارزه با بیماری کرونا به صورت شبانه روزی تلاش داشتند، تقدیر و تشکر نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha