شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیر مجموعه حوزوی الزهرا(س) گرگان

حوزه/ مدیر مجموعه حوزوی الزهرا(س) گرگان گفت: جمعه آخر ماه رمضان روز جهاد کبیر مؤمنان در مبارزه با اسرائیل است و فریادهای خروشان مؤمنین روزه دار، فلسطین را آزاد خواهد کرد.

خانم مریم میرکریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، روز جهانی قدس را فرصتی برای به نمایش گذاشتن وحدت امت اسلامی دانست و بیان کرد: روز جهانی قدس روز مبارزه با استکبار جهانی و ترویج فرهنگ مبارزه با ظلم، روز تبلور ایمان و توجه امت اسلام و آزادگان جهان به مظلومیت مردم فلسطین و مسئله قدس شریف است.

وی افزود: فلسفه و محتوای روز جهانی قدس در بستر ماه رمضان، موسم تمرین صبر و استقامت و نویدبخش نصرت الهی است که آیاتِ قرآن مجید، آن را محصول پایداری، مقاومت و نهراسیدن از دشمن معرفی می نماید؛ سنت الهی، پیروزی ایمان و حق و حق مداران و مجاهدان صبور و خداخواه است که تحقق "وَ لَیَنصُرَنَّ اللهُ مَن یَنصُرُه" و نیز "انَّ اللّه مَعَ الصَّابرِینَ" را یقیناً به نظاره می نشینند.‌

 مدیر مجموعه حوزوی الزهرا(س) ادامه داد: امسال در شرایطی روز قدس را گرامی می‌داریم که شهادت چهره بین‌المللی و حامی صدیق مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ضرورت مبارزه با توطئه خبیثانه سردمداران آمریکایی و صهیونیستی در طراحی و ارائه طرح ننگین معامله قرن و تلاش رژیم اشغالگر قدس در غصب اراضی بیشتری از سرزمین فلسطین، مسئولیت بیشتری بر دوش همه آزادگان و ملت‌ها و دولت‌های حق طلب قرار می‌دهد.

میرکریمی اضافه کرد: جمعه آخر ماه مبارک رمضان روز جهاد کبیر مؤمنان در مبارزه با اسرائیل است؛ روز قدس و فریادهای خروشان مؤمنین روزه‌دار، فلسطین را آزاد خواهد کرد و هیچ تخلفی از وعده راستین الهی در نابودی باطل وجود ندارد "و إنّ الباطل کان زهوقا".

 وی با استناد به کلام رهبر معظم انقلاب، "روز قدس را پشتوانه امنیت کشور و حافظ دستاوردهای انقلاب" برشمرد و دفاع از ملت مظلوم فلسطین را وظیفه همه مسلمین دانست.

مدیر مرکز پژوهش های اسلامی الزهرا(س) گرگان گفت: طلاب، اساتید، کارکنان مجموعه حوزوی الزهرا(س) گرگان، با بزرگداشت روز قدس و تبریک سالروز فتح خرمشهر، به دعوت تاریخی امام خمینی(ره) جامه عمل می پوشاند.

میرکریمی اضافه کرد: با لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب، امسال با حضور گسترده رسانه ای و دعوت همگان به کسب فیض حداکثری از بیانات حکیمانه و راهگشای ولی امر مسلمین، به ترویج فرهنگ مبارزه با ظلم و استکبار و دفاع از مردم فلسطین پرداخته و اعلام می داریم که قدس در هیچ شرایطی فراموش نخواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha