جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آتش زدن پرچم های آمریکا و اسرائیل در مدرسه معصومیه

مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت سیدالشهدا (ع) یزد خبر داد: با استفاده از فضای مجازی و برافراشتن پرچم فلسطین، اقدام به آتش زدن پرچم های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منازل خود خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، خانم یاوری، مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) یزد(سطح دو) در گفتگو با خبرنگار ما از صدور بیانیه طلاب، اساتیدو کادر این مدرسه علمیه به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس و محکوم نمودن تلاش استکبار جهانی و صهیونیزم بین‌الملل برای ایجاد اختلاف و نزاع بین مسلمین خبر داد.

وی با تصریح برحمایت از پایداری و استقامت مردم مظلوم فلسطین، ابراز کرد: روز جهانی قدس،روزی است متعلق به امت اسلام و آزادیخواهان جهان؛ و روزی است که امت اسلام به تمام قامت در مقابل کلمه باطل می‌ایستد و ظلم و استکبار را به مبارزه فرامی‌خواند.

 مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت سیدالشهدا (ع) یزد یادآور شد: روز قدس، که یادگار امام فرزانه مسلمین جهان، حضرت امام خمینی (ره) است باید نماد وحدت، انسجام اسلامی و ظلم‌ستیزی علیه غده سرطانی جهان تبدیل شود تا ریشه این غده سرطانی که در حال سرایت به تمامی کشورهای منطقه است، با لبیک به امام امت قطع شود.

 خانم یاوری ادامه داد: آمریکای جنایتکار با ایادی مزدور خود با به شهادت رساندن مالک اشتر رهبر عزیزمان، سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی که داغ فراق او در قلب تاریخ ایران اسلامی برا همیشه خواهد ماند؛ مردی که تمام دنیا او را به مرد ایثار و مقاومت در جبهه حق می‌شناسند، بار دیگر پرده از چهره منحوس خود برداشت و موجبات نفرت جهانی از خود را صدچندان کرد.
 
وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در شرایط کنونی، برای  رعایت پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت، راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار نمی شود، با انزجار و نفرت از مستکبران جهان و با شعار
لبیک یا خامنه ای،  مرگ بر اسرائیل و مرگ برآمریکای جنایتکار، با بهره گیری از فضای مجازی و برافراشتن پرچم فلسطین، اقدام به آتش زدن پرچم های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منازل خود خواهیم کرد.

 مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت سیدالشهدا (ع) اظهار امیدواری کرد: امت اسلام به زودی، شاهد روزافزون یأس و ناامیدی سازشکاران خود فروخته و  زوال و سرنگونی حکومت پوشالی صهیونیستی و معامله ننگین قرن باشد.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فاطمه فتوحی IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    0 0
    لبیک یا خامنه ای مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکای جنایتکار