پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 902021
۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۷
تور واقعیت مجازی رایگان مسجد الاقصی و اماکن مقدس بیت المقدس در رمضان

مسجد الاقصی هست،عاشقان و بندگان دلداده هم هنوز هستند، اما برای مسجد الاقصایمان قفسی ساخته اند به سستی تار عنکبوت، قفسی که در همین روزها، تار و پود نداشته اش به هم می ریزد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، زهرا مزین از اساتید حوزه علمیه خواهران یزد به مناسبت روز جهانی قدس نوشت:

ابراهیم و موسی و عیسی (علیهم السلام)

جبرائیل و میکائیل و اسرائیل (علیهم الرحمه)

پیامبرمان محمد (صلوات الله علیه) نیز همه در آن جا مأمنی داشته اند. اصلا انگار خدا می خواسته سند مالکیت مسجد الاقصی را به نام دل های عاشق بزند؛ در هر عصر و زمانی، عاشق ترین ها در آن نماز گزاردند و سر به سجده معبود نهاده اند.

اما این عصر و زمان فرق دارد. مسجد الاقصی هست. عاشقان و بندگان دلداده هم هنوز هستند. اما برای مسجد الاقصایمان قفسی ساخته اند به سستی تار عنکبوت، قفسی که در همین روزها، تار و پود نداشته اش به هم می ریزد.

مسجد الاقصایمان این روزها دلش تنگ است. دلتنگ هیاهوی مردمانی که صف در صف و بازو در بازو هم آوا با ملائک ندای لااله الا الله سر دهند، چشم انتظار مردمانی است که بهار قرن را در مایه ستون های محکمش به سر برند و سر سفره صحن های بزرگش روزه شان را با دیدار یار افطار کنند.

مسجد الاقصی دلتنگ است. ما نیز می آییم به وعده صدق و جمیل رهبرمان می آییم. با علم او هم می آییم. می آییم تا هر چه سنگ و سنگدل است از راه قدس برداریم و مذاق مشتهای گره کرده را به اخوت با برادران مسلمانان حلاوت بخشیم. «قدس برای ماست.»

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
    1 1
    احسنتم
  • جمیله افکار IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    0 0
    دل ما با مردم فلسطین است و ما مطمئن هستیم که به زودی در قدس نماز جماعت برگزار می کنیم در حالیکه قدس به آغوش مسلمانان بر گشته است سلیمانی عزیز راهت را ادامه خواهیم داد