جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر /  توزیع بسته‌های شامل مواد ضد عفونی به همراه دعای فرج در روستاهای همدان توسط طلاب قرارگاه گروه‌های جهادی حوزه علمیه همدان

حوزه/ سرپرست مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه گفت: طلاب و روحانیون قروه به صورت خودجوش و با دریافت کمک های افراد خیرین اقدام به تولید بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ عدد ماسک بهداشتی و تهیه بیش از هزار مایع ضدعفونی در قالب پک های بهداشتی کرده اند.

حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: از ابتدای شروع بیماری کرونا در سطح کشور و استان کردستان، طلاب و روحانیون به صورت جهادی در کنار سایر اقشار پای کار بوده اند.

سرپرست مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه گفت: در این میان طلاب و روحانیون قروه به صورت خودجوش و با دریافت کمک های افراد خیرین اقدام به تولید  بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ عدد ماسک بهداشتی و نیز تهیه بیش از هزار مایع ضدعفونی در قالب بسته های بهداشتی نموده اند.

این استاد حوزوی ادامه داد: ان شاء الله با برنامه ریزی های انجام شده،  بسته های بهداشتی در بین روستاها و مناطق محروم شهرستان قروه توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام رضایی اظهار کرد: روحانیت همیشه همراه و همدل با جامعه و مردم بوده است و در بحث مبارزه با کرونا نیز آمادگی خود را ثابت کرده است، البته این کار را وظیفه دینی و انسانی خود در قبال جامعه می داند.

سرپرست مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه در پایان سخنان خود گفت: ان شاء الله تا از بین رفتن ویروس منحوس کرونا، طلاب و روحانیون در کنار مردم و دیگر نهادها در خط مقدم مبارزه با این بیماری هستند و به زودی شاهد از بین رفتن این ویروس در سطح کشور و استانمان خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • دوست IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
    0 0
    برادرعزیزسلام لطف کنید برای پوشش خبری هرگزارش از عکسهای همان گزارش استفاده کنیدشما دراین گزارش عکس استان همدان را همراه گزارش قروه کردستان نشرداده اید