شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
روز قدس

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: قدس را باید خط قرمز جهان اسلام دانست، زیرا قبله اول مسلمین سالهاست که در دست شقی ترین انسان های دنیا در اسارت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی ظهر امروز در مراسمی که به مناسبت روز جهانی قدس در مدرسه سفیران هدایت بیجار برگزار گردید، در جمع طلاب اظهار داشت: قدس را باید خط قرمز جهان اسلام دانست، زیرا این قبله گاه اول مسلمین سالهاست که در دست شقی ترین انسان های دنیا در اسارت است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: توطئه ابرقدرت های جهانی به ویژه انگلیس باعث شد که قدس شریف در سیطره یهودیان رانده شده از اروپا و دیگر نقاط جهان بیفتد که این حادثه ای بس ناگوار برای جهان اسلام بود.

این استاد حوزوی با انتقاد از مواضع برخی سران کشورهای اسلامی در قبال آزادسازی قدس شریف، تاکید کرد: متاسفانه چند صدایی و عدم انسجام در جهان اسلام باعث شده است که مسجد الاقصی بعد از جنگ جهانی دوم تا کنون در چنگال رژیم جعلی اسرائیل باشد و این برای جهان اسلام مایه سرافکندگی می باشد.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: همین وضعیت باعث گردید که امام خمینی (ره) چهل سال پیش این روزها را به خوبی ببینند و آخرین هفته از ماه مبارک رمضان را به نام روز جهانی قدس نامگذاری کنند و ایران تنها کشور اسلامی است که در برابر زیاده خواهی های رژیم صهیونیستی و اذنابش  به معنای واقعیکماکان استوار ایستاده است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به وعده صادق آزادسازی قدس شریف، بیان کرد: بی شک قدس به زودی دوباره به آغوش اسلام بازخواهد گشت، البته رسیدن به این آرمان بزرگ جهان اسلام نیازمند وحدت و انسجام در میان دولت ها و حکام اسلامی می باشد.

این استاد حوزوی در پایان عنوان کرد: ان شاء الله  به زودی شاهد از بین رفتن رژیم جعلی اسرائیل از صحنه روزگار خواهیم بود و آن روز دیر نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha