شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سلیمانی

حوزه / حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی جوینانی، با تبریک فرار سیدن عید سعید فطر، آن را روز تولد دوباره انسان و انسانیت دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی، در نوستاری آورده است: خداوند سبحان را سپاس می گوییم که توفیق عبادت در ماه مبارک رمضان را بار دیگر در تقدیر مان قرار داد و فرصتی فراهم نمود تا با روزه داری در ماه تهذیب و تزکیه نفس دیگر بار  بر استان کبریاییش سجده گذاریم و دست دعا بر عرش ملکوتیش برداریم و طلب رحمت و مغفرت نموده تا با یاری از درگاه مهر بی نهایتش " الا بذکر الله تطمئن القلوب " به آرامش دست یابیم.

ماه رمضان، ماه عبادت، ماه نزول قرآن، ماه ذکرخدا به پایان رسید. خوشا بر آنان که در این ماه مبارک توشه‌ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد کردند. همان بندگان مؤمنی که با روزه‌داری، تلاوت قرآن و اقامه‌ی نماز  هر چند بدلیل شیوع ویروس کرونا محافل قرانی و مساجد و نمازهای جمعه و جماعات تعطیل و بعضا غریبانه همراه و هم‌نفسشان در این ایام مبارک بود.

 امیدوارم خداوند کریم به کرم بی منتهای خود همه ما را در زمره این بندگان خالص قرار داده و قلیل عبادات را  با ورود به ماه شوال و عید سعید فطر به درگاه کرمش مقبول گرداند .

عید سعید فطر، تحفه خداوند متعال به مؤمنانی است که با روزه به غبارروبی خانه دل پرداخته، پلیدی را از جان خود بیرون رانده و به جای آن اخلاص و ایمان را جایگزین کرده اند. حقیقتاً این عید خجسته روز تولد و شکفتن دوباره انسان است.

عید فطر روز تولد دوباره انسان و فصل تازه شکفتن ایمان در روح و جان های پاک و بیدار است. عید فطر، عید فطرتهای روشنی می باشد که پس از گذشت ماه مبارک رمضان در نخستین روز ماه شوال اجر و پاداش خود را تنها در قرب الهی جستجو می کنند. روزی است، که انسان به فطرت پاک خود باز می گردد .

اینک در عید سعید فطر، یک بار دیگر سجده شکر به درگاه حضرت حق به جا می آوریم که رمضان دیگری ما را مهمان کرد تا در شب های قدرش، توشه ایمان و تقوی برداریم و در روز قدسش، فریاد برائت از استکبار و صهیونیسم بین الملل سر دهیم و برای روزها و ماه های پیش رو و خدمت به خلق خدا، توان بیشتری بیاندوزیم.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان خداجوی به ویژه هموطنان عزیز در ماه مبارک رمضان، حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و مردم مومن و متدین و شهید پرور  شهرستان آران و بیدگل  تبریک و تهنیت عرض نموده و ازخداوند منان برای تمام ملت شریف و مسئولان خدوم نظام، در مسیر خدمت صادقانه و تلاش برای ساختن ایرانی آباد، آزاد و سربلند و سرافرازی اسلام و مسلمین توفیق روزافزون مسئلت نموده ، امید است که پس از یک ماه حضور در مهمانی و سفره پربرکت لایزال الهی در سایه سار وحدت ، یکدلی و تعامل همه جانبه مردم و مسئولین بتوانیم در مسیر توسعه جامعه اسلامی تا رسیدن به قله های رفیع موفقیت و پیروزی در همه عرصه ها گام برداریم .

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

ابوالفضل سلیمانی

 امام جمعه اران و بیدگل

۲۸ رمضان ۱۴۴۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha