سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله موسوی اصفهانی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان همدان گفت: در این سال ها شاهد شکست‌های متعدد و انزوا این رژیم اشغالگر بوده‌ایم و هر بار که اقدام به تهاجم کرده با جواب سختی از طرف جبهه مقاومت و حزب الله مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، ظهر امروز در جمع ظلاب همدانی، روز قدس را یکی از یادگاری های امام خمینی(ره) عنوان کرد و گفت: با نامگذاری این روز توسط رهبر کبیر انقلاب، در سراسر دنیا شاهد انزجار از این غده سرطانی در منطقه هستیم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه این غده سرطانی از بین خواهد رفت، گفت: در این سال ها شاهد شکست‌های متعدد و انزوا این رژیم اشغالگر بوده‌ایم و هر بار که اقدام به تهاجم کرده نیز با جواب سختی از طرف جبهه مقاومت و حزب الله مواجه شده است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، ابراز کرد: از آنجایی که امسال با شیوع کرونا مواجه شده‌ایم و برگزاری راهپیمایی مقدور نبود، بنابراین باید از ظرفیت‌های مختلف همچون صدا و سیما و فضای مجازی برای انتشار پیام این روز استفاده کرد.

وی افزود: همان طور که در ایام گذشته پس از شیوع کرونا از این ظرفیت برای ترویج معارف دینی در مناسبت‌های مختلف استفاده شد، این بار هم باید به بهترین نحو از آن استفاده شود تا هدف اصلی از دست نرود.

مدیر حوزه علمیه استان همدان با بیان اینکه امت اسلامی مسئله فلسطین را فراموش نکرده و نخواهد کرد، گفت: وظیفه ما طبق آنچه امام علی(ع) و مکتب تاکید دارد، این است که نسبت به ظالم و مظلوم ساکت نباشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha