پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: جوانان با حضور در حوزه علمیه خود را مجهز به سلاح علم کنند و با کسب مهارت های مورد نیاز، جهت مقابله با شبهات دشمنان آماده شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا با حضور در برنامه زنده تلوزیونی «نفس ماه» که از سیمای مرکز قزوین به روی آنتن می رود با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص قدس و فلسطین، گفت: آزادسازی قدس یک آرمان بشری و هدف مقدس الهی است که هیچ عاملی نمی تواند جلوی تحقق این آرمان بزرگ را بگیرد و پشتوانه آن همه اداین الهی و همه مردم مؤمن به خدا و آزاده جهان است.

وی افزود: متأسفانه ما امروز شاهد جنایت رژیمی هستیم که با ابزارهای جدید جنگی به یک ملت حمله کرده و آنان را به خاک و خون می کشاند تا فلسطین را برای همیشه نابود کند، اما ملت فلسطین فقط به فلسطین محدود نمی شود، بلکه همه آزادی خواهان جهان فلسطینی هستند.

مدیر حوزه علمیه قزوین همچنین با اشاره به تلاش دشمنان برای تضعیف باورهای اعتقادی نسل جوان و خانواده در جامعه، بیان کرد: دشمنان نظام استکباری در تلاشند که اعتقادات و باورهای ملی مذهبی نسل جوان و خانواده ها را مورد هدف قرار دهند که مردم و مسئولین باید دراین عرصه هوشیار باشند.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی تصریح کرد: امروز در شرایطی که دشمنان باقدرت در جبهه جنگ نرم حاضر شده اند و با توطئه های فراوان به دنبال آسیب زدن به ذهن نوجوانان و جوانان هستند و تنها جایی که جوانان می توانند با این هجمه های شوم فرهنگی دشمنان مبارزه نماید، حوزه های علمیه است.

وی ادامه داد: جوانان با حضور در حوزه علمیه خود را مجهز به سلاح علم کنند و با کسب مهارت های مورد نیاز روز جهت مقابله با شبهات دشمنان آماده شوند.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی در مقابل فرهنگ غربی و تلاش دشمنان برای ضربه زدن به بنیان خانواده ها یکی از رسالت های اصلی حوزه های علمیه است که والدین با تشویق فرزندان خود جهت آشنایی با مکتب امام صادق (ع) و تحصیل در حوزه علمیه قزوین جامعه را به رسیدن به این هدف سوق دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha