سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
راهپیمایی روز قدس سوریه

حوزه/ نیروهای مردمی و حزبی سوریه و گروه های فلسطینی، روز جهانی قدس را با راهپیمایی اتومبیل ها در خیابان های دمشق برگزار کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، نیروهای مردمی و حزبی سوریه و گروه های فلسطینی روز جهانی قدس را با راهپیمایی اتومبیل ها در خیابان های دمشق برگزار کردند.

در این راهپیمایی پرچم های فلسطین و سوریه، تصاویر شهدا و نمادهای مسئله فلسطین و شهید سردار سلیمانی و تصاویر مرتبط با فلسطین بر فراز اتومبیل ها قرار گرفت.

فرماندهان گروه های فلسطینی، سفیر فلسطین و نمایندگان احزاب و قدرت های مردمی در میدان مرکزی دمشق بین دفتر ملّی اسد و  ساختمان اداره کل رادیو و تلویزیون سوریه تجمع کرده و بیانیه روز جهانی قدس را خواندند.

خلف المفتاح مدیر مؤسسه بین المللی القدس از طرف تجمع کنندگان بیانیه را خواند و گفت: این روز از زمانی که توسط امام خمینی در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی ایران نامگذاری شد، به چراغ راهی برای نسل ها در جهان تبدیل شد تا اهمیت و مقدس بودن فلسطین در نزد تمامی آزادگان جهان را نشان دهد.

وی افزود: این مناسبت سالانه که با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همزمان است، نقطه قدرتی در مقابله با قدرت های استکبار جهانی به ویژه آمریکا و اسرائیل به شمار می رود و ما تأکید می کنیم این راه به برکت خون شهدا و عزم مجاهدان و همّت آزادگان جهان حتماً به پیروزی می رسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha