جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ویلچر حرم

حوزه/ مسئول واحد خدمات سالمندان حرم کریمه اهل‌بیت(س) از تعمیر و سرویس ویلچرهای ویژه سالمندان در روزهای بسته بودن موقت درب‌های حرم مطهر خبر داد و گفت: خادمان واحد سالمندان با 350 ویلچر آماده خدمت‌رسانی به زائران حرم مطهر هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سید ابوالفضل سیدی طی گفت‌وگویی اظهار کرد: ۳۰۰ دستگاه ویلچر امانی و ۵۰ دستگاه ویلچر به همراه خادم برای خدمت‌رسانی به سالمندان و افرادی که توانایی پیاده‌روی ندارد در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) در نظر گرفته شده است.

وی بابیان اینکه درمجموع ۳۵۰ دستگاه ویلچر در حرم مطهر وجود دارد، افزود: تمام این دستگاه‌ها در روزهایی که درب‌های حرم مطهر بسته بود سرویس و تعمیر شده و خادمان با استفاده از این دستگاه‌ها، آماده ارائه خدمت به زائران کریمه اهل‌بیت(س) است.

مسئول واحد خدمات سالمندان حرم کریمه اهل‌بیت(س) با اشاره به وجود واحدهای امانت ویلچر در ۵ ورودی اصلی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) ابراز کرد: واحدهای امانت ویلچر در درب‌های ۱۷، ۲۴، میدان آستانه، پارکینگ طبقاتی و پارکینگ شرقی قرار دارند و ویلچرهای همراه با خادم هم به‌صورت سیار در اطراف حرم در گردش هستند.

وی اظهار کرد: درمجموع بیش از هزار خادم رسمی و افتخاری در واحد خدمات زائر آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) مشغول به خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران این آستان مقدس هستند.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha