شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت

حوزه/ مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) دوره‌های آموزشی خود را به صورت آنلاین و به دو زبان فارسی و انگلیسی برای خواهران و برادران برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) کلاس‌های آنلاین قرآن و حدیث را برای خواهران و برادران به دو زبان فارسی و انگلیسی برگزار می‌کند.

عناوین دوره‌ها عبارت از درست‌خوانی و روان‌خوانی، تجوید عمومی و تخصصی، قرائت قرآن(تحقیق)، ترتیل و زیبا خوانی،حفظ قرآن(ترتیبی و موضوعی)، ترجمه و مفاهیم قرآن، تفسیر ترتیبی آسان، تدبر(جزء ۳۰)، احکام عمومی، مهدویت، شیعه شناسی، آمادگی‌های پیش از ازدواج، آداب همسر داری، تربیت فرزند، تغذیه سالم در آیات و روایات، آشنایی با معارف نهج‌البلاغه و آشنایی با معارف صحیفه سجادیه است.

همچنین دوره‌های درست‌خوانی و روان‌خوانی قرآن، تجوید و حفظ ترتیبی به زبان انگلیسی نیز توسط اساتید متخصص و مجرب در این مرکز برگزار می‌شود و در پایان گواهینامه الکترونیکی پایان دوره اعطا می‌شود.

مهلت ثبت‌نام در این دوره تا زمانی که به حدنصاب ۱۵ تا ۲۵ نفر برسد ادامه خواهد داشت و طول مدت هر دوره به‌صورت تقریبی یک‌ترم آموزشی بین سه الی چهار ماه با هزینه مختصر ۵۰ هزار تومان برای هر ترم خواهد بود.

لازم به ذکر است: ساعات برگزاری کلاس‌های مجازی با توجه به برنامه ارائه‌شده در سایت از ۹ صبح تا ۸ غروب خواهد بود که با مراجعه به سامانه qhkarimeh.ir قابل‌مشاهده است و نام‌نویسی نیز از همین سامانه انجام می‌شود.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha