پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فتح خرمشهر

حوزه/ حجت الاسلام و السملمین قریشی گفت: حماسه آزادسازی «خرمشهر» و عملیات غرورآفرین بیت المقدس یکی از رویدادهای مهم تاریخ پر فرازو نشیب انقلاب اسلامی ایران است که با مدد الهی و صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به وقوع پیوست که عظمت آن برای همیشه در حافظه تاریخی ملت ما به یادگار خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی  به مناسبت سالروز عملیات غرورآفرین بیت المقدس و فتح خرمشهر پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه آزادسازی «خرمشهر» و عملیات غرورآفرین بیت المقدس یکی از رویدادهای مهم تاریخ پر فرازو نشیب انقلاب اسلامی ایران است که با مدد الهی و صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به وقوع پیوست که عظمت آن برای همیشه در حافظه تاریخی ملت ما به یادگار خواهد ماند.

فتح فاتحان در سوم خردادماه، و عملیات دفاع مقدس تحقق ناممکن ترین ممکن روزگار بود که با وحدت، یکپارچگی ملی و همدلی متجلی شد و بی شک باورها و نگرش‌های اصیل دفاع از حریم ارزش‌های ناب این انقلاب را می‌توان تا ابد برای تمامی آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان تفسیر کرد و امید به آینده را به دست آینده سازان این سرزمین در شریان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خروش درآورد.

رزمندگان، دلاورمردان و شیرزنان این سرزمین در خرمشهر  نشان دادند که جانشان به ریشه استوار نخل‌های همیشه سربلند خرمشهر پیوند خورده و گرمای وجودشان حلاوت وارستگی و آزاد اندیشی را به جهان هدیه می‌دهد و از همین روست که این جانفشانی‌ها در راه دفاع از اصول و ارزش‌های انقلاب، اقتدار و امنیت ایران اسلامی را چنان تثبیت نموده که دشمن از تهاجم و تعرض به این مرز و بوم، برای همیشه مایوس مانده و این ملت هر روز سربلندتر از روزهای گذشته به افق زیبای توسعه و پیشرفت می‌اندیشد و در این مسیر به پیش می رود.

بدینوسیله سالروز آزادسازی خرمشهر و فتح بزرگ ملت ایران را در چهلمین سالروز دفاع مقدس گرامی داشته و ضمن بزرگداشت یاد شهدا، جانبازان و ایثارگران این سرزمین، تداوم توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا را آرزومندیم.

سید مهدی قریشی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه
انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha