پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سردار «سید صادق حسینی»

حوزه/ فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی برای توسعه این استان مرزی باید اتحاد و انسجام خاصی داشته باشند، زیرا تنها با این ویژگی می توان از پتانسیل های بی شمار این استان بهره مند شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سردار سید صادق حسینی پیش از ظهر امروز با جمعی از منتخبان مردم کردستان در مجلس یازدهم دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در این دیدار گفت: کردستان به خاطر مرزی بودن از بسیاری امکانات به دور بوده است، لذا از شما منتخبان و وکلای مردم استان درخواست داریم که این کمبودها را جبران کنید.

سردار حسینی در ادامه افزود: صداقت در کار مهمترین رکن در جامعه اسلامی است لذا می باشد و همه ما مسئولان باید صادقانه خدمتگزار مردم باشیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به شهادت شهدای امنیت اشاره کرد و بیان داشت: امنیتی که امروز در سراسر کردستان می بینیم، نتیجه ایثار و شهادت طلبی حافظان امنیت این مرز و بوم است و خون این شهیدان باید زمینه توسعه و پیشرفت در این استان را فراهم کند.

سردار حسینی گفت: سپاه پاسداران با پیروی از ولایت فقیه همچون همیشه در کنار نمایندگان و دیگر مدیران کشور برای  کمک به مردم و حل مشکلات آنها گام بر می‌دارد.

این فرمانده نظامی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی برای توسعه این استان مرزی باید اتحاد و انسجام خاصی داشته باشند، زیرا تنها با این ویژگی می توان از پتانسیل های بی شمار این استان بهره مند شویم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: باید حل معضل حاشیه‌نشینی در شهرها، مبارزه با مفاسد اقتصادی و رانت‌خواری و استکبار ستیزی، موضع گیری صحیح درباره مسائل مهم کشوری و جهانی و تصویب طرح‌های جهادی و شرکت در فراکسیون‌های جهادی به منظور رفع محرومیت از کشور در دستور کار نمایندگان کردستان قرار بگیرد.

سردار حسینی اظهار کرد: از شما نمایندگان و وکلای مردم کردستان درخواست می کنیم که بر نحوه عملکرد مدیران نظارت داشته باشید تا قانون به صورت کامل و عادلانه پیاده شود.

در پایان این دیدار، سردار محمدصادق حسینی؛ فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اهدای لوح تبریک، از منتخبان مردم این استان  در مجلس یازدهم تقدیر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha