جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار حسن شاهوارپور

حوزه/ سردار شاهوارپور، گفت: افتخار می‌کنیم که دشمن از ما عصبانی است! استکبار باید همیشه از ما عصبانی باشد و اگر روزی دشمنان از ما خوشحال بودند و تعریف کردند، بدانید که ما مشکل داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، در آیین اهداء جهیزیه به نوعروسان، با بیان اینکه تاکنون موفق شده‌ایم بیش از دویست و ۶۰ هزار بسته غذایی میان خانواده‌های کم برخوردار توزیع کنیم، اظهارداشت: در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در رزمایش کمک‌های مؤمنانه، بحمدالله بیش از دویست و ۶۰ هزار بسته غذایی توسط خیرین، مؤسسات، مجموعه بسیج و سپاه تهیه و به خانواده‌های کم برخوردار واگذار شد که این ناشی از فرهنگ غنی نظام جمهوری اسلامی و مردم است.

وی در خصوص اقدام اخیر آمریکا مبنی بر تحریم خودش و چندین نفر دیگر از مسئولان نظامی کشور، گفت: دشمنان باید همیشه از ما عصبانی باشند و اگر روزی دشمنان از ما خوشحال بودند و تعریف کردند، بدانید که ما مشکل داریم و این فرمایش امام راحل (ره) است؛ پس افتخار می‌کنیم که دشمن از ما عصبانی است.

سردار شاهوارپور، اضافه کرد و گفت: اگر امروز آمریکای جنایت‌کار نسبت به کشور و ملت مظلوم و مقاوم ما اقدام به تحریم می‌کند، از عصبانیت آشکار این رژیم تروریست استکباری است.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، با تأکید بر استفاده از ظرفیت نخبگان جوان، تصریح کرد: امروز به نسل‌های جوانی نیاز داریم تا با توانایی به این مرز و بوم خدمت کنند و با فکر جدید و ایده‌های نو مشکلات را از پیش رو بردارند.

وی در پایان اظهارداشت: امروز جوانانی که در این سنگر در حال فعالیت هستند جای شهید «جهان‌آرا» را پر کرده و این شهید والا مقام ناظر است که بسیجیان غیور و مردم خرمشهر در کمال آرامش در صحنه حاضرند و این به برکت سال‌ها تلاش و مجاهدان این سرزمین است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha