سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آیت‌الله العظمی مظاهری و علی لاریجانی

حوزه/ آیت‌الله العظمی مظاهری در پیامی به علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، از زحمات و خدمات وی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، آیت‌الله العظمی مظاهری در نامه‌ای به علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، از زحمات و خدمات وی قدردانی کرد.

متن پیام آیت الله مظاهری به این شرح است:

بسم‌الله الرّحمن الرّحیم

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی، دانشمند مکرّم جناب آقای دکتر علی لاریجانی«دام مجده و تأییده»

با اهداء سلام و تحیّت، مرقوم شریف جنابعالی، که سرشار از لطف و محبّت آنجناب است، واصل و موجب مزید تشکّر و امتنان گردید. بر حسب حق‌شناسی لازم می‌دانم در پایان سه دورۀ متوالی مسئولیّتِ خطیر ریاست مجلس شورای اسلامی، از جنابعالی که بحمدالله و منّه کارنامه‌ای مشحون از افتخار خدمت به اسلام و ملّت عظیم‌الشّأن ایران را دارا می‌باشید، صمیمانه تقدیر و سپاسگزاری نمایم.

مدیریّت موفّق آنجناب در مجلس شورای اسلامی، که همراه با تعهّد مؤمنانه و التزام به اصول اسلام و انقلاب اسلامی و صداقت و صراحت اخلاقی و عقلانیّت نظری و عملی و توجّه به مصالح کشور و ملّت و رعایت اعتدال و انصاف و ادب در صحنه سیاسی و مردم گرایی فروتنانه و خیرخواهانه و تلاش برای اعتلای اسلام و ایران و صبر و استقامت در برابر بی مهری‌ها و عبور کریمانه و مدبّرانه از ناملایمات بود، حقّاً و انصافاً مایۀ تحسین و مباهات است و امید است مورد قبول و رضای الهی و لطف و عنایت حضرت ولی‌الله‌الأعظم«ارواحنافداه» بوده باشد.

از خداوند تعالی سلامت و سعادت و حُسن عاقبت و نیز مزید تأیید و تسدید و توفیق جنابعالی را در خدمتِ بی‌منّت به دین و آیین و فرهنگ و ملّت بزرگوار ایران مسألت می کنم.

«إِنَّ الَّذینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ إِنَّا لا نُضیعُ أَجْرَ مَنْ أَحْسَنَ عَمَلاً».

والسلام‌علیکم و رحمةالله و برکاته.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha