سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
خرمشهر

 امام جمعه بویین زهرا در دیدار جمعی از دست اندرکاران قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه گفت: خرمشهر نماد پایداری انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، عصر امروز در دیدار جمعی از دست اندرکاران قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه بویین زهرا در دفتر امام جمعه این شهر، گفت: پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص برگزاری رزمایش مؤمنانه ملت ایران با تمام ظرفیت و امکانات وارد این مسیر ارزشمند و خداپسندانه شدند و توانستند به نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا در ماه پرفضیلت رمضان رسیدگی نمایند که  از همه این عزیزان قدر دانی می کنم.

امام جمعه بویین زهرا ضمن تبریک عید سعید فطر و سالروز آزاد سازی خرمشهر، بیان کرد: مؤمنان در روزها و شب های پر فضیلت و با معنویت ماه مبارک رمضان به دعا، نیایش پرداختند که باید این حالات همچنان بعد از ماه مبارک رمضان نیز  تداوم و استمرار داشته باشد.

حجت الاسلام رضوانی، آزادسازی خرمشهر را به عنوان یکی از روزهای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس دانست و بیان کرد: خرمشهر برای ملت بزرگ ایران همیشه نماد پایداری، ایثار و از خود گذشتگی است.

وی اظهارکرد: فضای امروز جامعه نیازمند تبیین و ترویج گفتمان ایثار و شهادت است و باید شهدای دفاع مقدس برای جوانان که آینده سازان انقلاب اسلامی هستند، به عنوان الگو معرفی شوند.

حجت الاسلام رضوانی تصریح کرد: یکی از خصوصیات شاخص شهدا دشمن شناسی و اقدام به موقع در برابر جبهه استکبار بود که همه این اقدامات را با ولایت مداری و اطاعت محض از فرمان ولی فقیه جامعه اسلامی جامه عمل پوشاندند و  باید این روحیه در جامعه بیش از گذشته نشر یابد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha