سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
توزیع بسته های معیشتی در دزفول

حوزه/ هم‌زمان با عید فطر و روز مقاومت و پایداری دزفول، ۲۶۰۰ بسته معیشتی به یاد ۲۶۰۰ شهید دوران دفاع مقدس دزفول، میان خانواده‌های کم برخوردار توزیع خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، در پی شیوع بیماری کرونا در کشور و تعطیلی تعدادی از مشاغل و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کمک مؤمنانه، شهرستان دزفول همانند گذشته در این امر پیشتاز بوده و به دستگیری نیازمندان شتافتند.

در امر بزرگ حمایت و پشتیبانی از نیازمندان با پیگیری مسئولین فرهنگی شهرستان دزفول علاوه بر تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی توسط گروه‌های مردمی و جهادی در مساجد، مدارس علمیه و کمک‌های مقام معظم رهبری، زیر نظر امام‌ جمعه دزفول فرمانده قرارگاه مواسات و همدلی، که از نیمه شعبان آغاز شده بود، برای سومین بار کمک‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) که این بار به تعداد ۲۶۰۰ بسته و هر بسته به یاد یک شهید از ۲۶۰۰ شهید دوران دفاع مقدس شهرستان دزفول تهیه شده بین نیازمندان توزیع می‌شود.

لازم به ذکر است که این بسته‌ها در روز عید سعید فطر که مقارن با ۴ خرداد روز مقاومت و پایداری روز دزفول می‌باشد توسط گروه‌های جهادی و مؤسسات خیریه از محل مصلای امام علی(ع) قرارگاه فرهنگی شهرستان دزفول همراه با مراسم بزرگداشت ۴ خرداد توزیع خواهند شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha