جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه مهریز

حوزه/ امام جمعه مهریز گفت: رسانه های دنیا قربانیان کرونا را رسانه ای کردند، در حالی که چشم خود را روی جنایات اسرائیل، آل سعود و آل خلیفه بسته اند.

به گزارش خبرگزاری "حوزه" در یزد، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی، در حسینیه اعظم مزویرآباد، عید فطر را روز برادری و اتحاد دانست و گفت: همبستگی و وحدت دنیای اسلام، مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و قرآن است.

امام جمعه شهرستان مهریز به توصیه های حضرت علی علیه السلام اشاره و خاطرنشان کرد: رعایت تقوای الهی و پرداختن به امور خیر، انجام واجبات دینی و پرهیز از گناهان و رحم کردن به مردم از عوامل برخورداری از رحمت خداوند است. 

وی افزود: حضرت فرمود اگر به مخلوقات خداوند رحم کنیم، با آنها با مهربانی و عاطفه رفتار کنیم خداوند نیز به ما رحم می کند؛ اگر احساسات بخشکد و نسبت به مشکلات نزدیکان و بستگان و مردم بی تفاوت باشیم، آن گاه جامعه سالمی نخواهیم داشت. 

حجت الاسلام محی الدینی با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا، سال متفاوتی را برای مردم جهان رقم زد، عنوان کرد: رسانه های دنیا شرایط بحرانی ایام این بیماری منحوس و شمار قربانیان آن را با جزییات مخابره و به اطلاع مردم جهان رساندند، اما به خاک و خون کشیده شدن مردم بی گناه و کودکان مظلوم در کشورهای مسلمان را رسانه ای نکردند. 

وی ادامه داد: مجامع بین المللی و سازمانهای جهانی در مقابل این جنایات که توسط جبهه غربی، عبری و عربی در حال رخ دادن است سکوت کرده اند. امروز آمریکای جنایتکاری که عامل شهادت سردار ماست منفور ملتهای جهان است.

امام جمعه مهریز در ادامه به دسیسه آمریکا و اسراییل برای کمرنگ شدن روز جهانی قدس اشاره و اظهار کرد: حماسه بزرگ روز قدس به خاطر رعایت مسائل بهداشتی و حفظ امنیت جان مردم دنیا برگزار نشد، اما سخنرانی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب به اندازه تمام راهپیمایی های دنیا پر نکته و پرمعنی بود و مجاهدان فلسطینی و مستضعفان جهان را سیراب کرد.

وی با تاکید بر اهمیت دشمن شناسی، تاکید کرد: دشمنی با دشمنان و بیزاری جستن از آنها وظیفه دینی هر مسلمانی است و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل یکی از واجبات ملی و دینی محسوب می شود.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha