پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سعید مومنی

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان گفت: در رزمایش بزرگ ملی کمک مومنانه، حوزویان نقش بسیار درخشان و کلیدی داشته و دارند و این نشان می دهد که در طول ۴ دهه اخیر و حتی دوران قبل از انقلاب همواره حوزه همراه و همدل مردم بوده است.

 حجت الاسلام سعید مومنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به فرمان امام خامنه ای مبنی بر رزمایش مومنانه اظهار داشت: فرمان رهبر معظم انقلاب در کمترین زمان ممکن باعث تشکیل رزمایش کمک مومنانه در سراسر کشور شد. این حرکت را باید برگی از افتخارات جمهوری اسلامی دانست.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: با پیام امام خامنه ای، به ناگاه ایران اسلامی به یک جبهه فرهنگی بزرگ تبدیل شد و هر کسی در حد و توان خویش گوشه ای از کار را گرفت و همگان به عینه می بیینیم که این رزمایش با چه عظمتی برگزار می شود تا جایی که تا رسانه های دنیا این بسیج ملی در ایران را به صورت کامل پوشش می دهند، البته در این میان، رسانه هایی هستند که اخبار را وارونه انتشار می دهند که حساب این رسانه های معلوم الحال مشخص است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این رزمایش بزرگ ملی، حوزویان نقش بسیار درخشان و کلیدی داشته و دارند و این نشان می دهد که در طول ۴ دهه اخیر و حتی دوران قبل از انقلاب همواره حوزه همراه و همدل مردم بوده است.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان گفت: مدارس علمیه استان نیز با کمک خیرین و مردم استان کردستان رزمایشی بزرگ و تاریخی را رقم زدند.

وی در پایان گفت: روحانیون در کنار رزمایش مومنانه، در حوادث طبیعی مانند زلزله، سیل و... هم نقش انسانی و مردمی خود را نشان داده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha