پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نیرو های آمریکایی در عراق

حوزه/ باسم خشان نماینده المستقبل عراق با اشاره به اینکه اخراج نیرو های آمریکایی در گرو لغو توافقنامه امضا شده بین بغداد و واشنگتن است، افزود: برخی از احزاب برای باقی ماندن این نیرو ها در داخل عراق تلاش می کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، باسم خشان نماینده المستقبل عراق با اشاره به اینکه اخراج نیرو های آمریکایی در گرو لغو توافقنامه امضا شده بین بغداد و واشنگتن است، افزود: برخی از احزاب برای باقی ماندن این نیرو ها در داخل عراق تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه دولت مصطفی الکاظمی ملزم به اجرای مصوبه مجلس نمایندگان در اخراج نیرو های آمریکایی  از عراق است، تأکید کرد: خروج نیرو های آمریکایی از عراق در گرو تصمیم بغداد و توافقنامه امضا شده با واشنگتن است.

خشان تصریح کرد: بعضی از احزاب برای باقی ماندن نیرو های آمریکایی داخل عراق تلاش می کنند، این در حالی است که اخرج این نیرو ها یا باقی ماندن آنها با تصمیم این احزاب انجام نمی گیرد، بلکه منوط به توافقنامه بین عراق و آمریکاست.

نماینده المستقبل در پایان بیان داشت: اختلاف میان احزاب، قدرت ها و حتی نیرو های امنیتی موجب گشایش راه نفوذ برای گروهک های تروریستی داعش در برخی از مناطق شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha