جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رونمایی از گلزار شهید

حوزه/ در مراسمی با حضور مسئولین استانی از سنگ مرقد مطهر شهید گمنام مدرسه علمیه مدینة العلم کاظمیه یزد رونمایی شد.

حجت الاسلام سید ابراهیم فاطمی نسب مدیر مدرسه علمیه مدینة العلم کاظمیه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد گفت:  بعد از درخواست مسئول و متولی مدرسه از کمیته جستجوی مفقودین کشور مبنی بر دفن پیکر مطهر شهید گمنام، این امر محقق شد و در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و با حضور پرشور مردم متدین و عزادار یزدT در بهمن ۹۸ پیکر شهید گمنام ۲۱ ساله تشییع و در مدرسه علمیه مدینة العلم کاظمیه یزد دفن گردید.

وی ادامه داد: بلافاصله بعد از مراسم تشییع، کارگروه ساخت مزار تشکیل و طراحی نقشه آن در دستور کار قرار گرفت، بعد از بیست روز و با نهایی شدن طراحی، کار ساخت  آغاز گردید، اما بعد از چند روز و با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اصناف، به تبع آن ساخت سنگ مرقد مطهر به تعویق افتاد، مجددا بعد از چندماه، فعالیت ساخت آن شروع شد و همزمان با دهه پایانی ماه مبارک رمضان به اتمام رسید.

مدیر مدرسه علمیه مدینه العلم یزد، از تمام افراد و مجموعه هایی که در جریان تشییع و تدفین و ساخت سنگ مرقد مطهر شهید به هر نحوی کمک و همراهی کردند، تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام فاطمی نسب در پایان ابراز امیدواری کرد که ان شاءالله حضور و وجود این شهید والامقام در مدرسه علمیه کاظمیه موجب رشد و تعالی روز افزون این مجموعه گردد و طلاب عزیز ضمن بهره مندی معنوی، در کسب علوم آل محمد بیش از پیش موفق باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha