چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که باید راه علاج مشکلات کشور را پیدا کرد، گفت: مجلس یازدهم باید به دنبال رفع بیکاری و مبارزه با قاچاق کالا باشد.

آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به آغاز به کار مجلس یازدهم از روز چهارشنبه ۷ خردادماه اظهار داشت: نمایندگان مجلس یازدهم باید به اولویت‌های اصلی مردم رسیدگی کنند و خدمت به مردم را در عمل به اثبات برسانند.

مدیر حوزه علمیه همدان ادامه داد: یکی از مسائل بسیار مهم این است که ببینند مشکلات اصلی جامه چیست و راه‌های علاج و برطرف کردن این مشکلات را پیدا کنند.

آیت‌الله موسوی اصفهانی بابیان این‌که مشکل جامعه ما علاوه بر فرهنگی، بُعد اسلامی بودن نظام است، تأکید کرد: حذف ربا، بی‌عدالتی، بی‌بندوباری، استقلال و آزادی ازجمله مسائلی است که امام و رهبری تأکید فراوانی روی آن داشته و دارند که باید موردتوجه قانون‌گذاران در مجلس قرار بگیرد.

 وی تأکید کرد: علاوه بر این امروز مهم‌ترین مسئله کشور بیکاری جوانان است و به‌طوری‌که این بیکاری منشأ انحرافات اخلاقی و ارزشی شده و علاوه بر این در آینده موجب پیری جامعه خواهد شد.

عضو خبرگان رهبری بیان داشت: جلوگیری از قاچاق کالا اقدام دیگری است که باید در اولویت کاری مجلس یازدهم باشد چراکه این اقدام میزان تواید را افزایش می‌دهد و دست افراد فاسد و مفسد در این زمینه قطع می‌شود.

مدیر حوزه علمیه همدان به کشف انبار خودرو در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: چندین هزار خودرو در انبارها انباشته‌شده بود هرچند که مسئولان اطلاع پیدا کردند اما دیر فهمیدند و به نظر من در این زمینه‌ها کوتاهی می‌شود.

آیت‌الله موسوی اصفهانی بابیان این‌که باید ریشه‌های فساد را بخشکانیم، تصریح کرد: افراد مفسد را باید شناسایی کنیم و اجازه ندهیم این افراد در جیب مردم دست‌درازی کنند و نکته مهم‌تر آن‌ها را به مردم معرفی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha