پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 902601
۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
وقف

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از ثبت نخستین وقف گیلان در سال‌جاری به نیت انجام فعالیت‌های قرآنی در تالش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت‌الاسلام علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان در جمع خبرنگاران با اشاره به ثبت وقف جدید شهرستان تالش، اظهار کرد: واقف خیراندیش، بهرام پوراحمدی یک باب منزل مسکونی دو طبقه به مساحت ۲۴۲ متر به ارزش ۸۰۰ میلیون تومان را به نیت برگزاری برنامه‌های قرآنی، اقامه نماز برگزاری عزاداری امام حسین(ع) وقف کرد.

وی با بیان اینکه در مراسم ثبت این وقف امام جمعه تالش، نماینده ولی فقیه در سپاه و معاون سپاه شهرستان نیز حضور داشتند، افزود: از سوی واقف، امام جمعه وقت به عنوان متولی وقف تعیین شده است.

مدیرکل اوقاف گیلان با اشاره به ظرفیت‌های مطلوب اوقاف گیلان در حوزه قرآن، گفت: موقوفات قرآنی در گیلان باید افزایش یابد تا پشتیبانی کننده فعالیت‌های قرآنی باشد.

حجت الاسلام علیزاده وقف با نیات فعالیت‌های قرآنی، تولیدات دانش بنیان، محیط زیست و کمک به ازدواج و اشتغال جوانان را از وقف‌های مورد نیاز در جامعه دانست و گفت: در دفاتر مشاوره وقف سراسر استان، روحانیون و کارشناسان مجرب آماده مشاوره به خیران و واقفان هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha