پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مسلمانان بافلو ماه رمضان را با کمک رسانی به کرونایی ها به پایان رساندند

حوزه/ با شیوع ویروس کرونا مسلمانان در مسجد محلی در شهر بافلو به همسایگان نیازمند کمک کرده و از طریق غذارسانی، اهدای ماسک و مواد لازم بیشتر از سال های گذشته به اعمال خیریه پایبند بودند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از wkbw، درحالی که مسلمانان سرتاسر جهان ماه مبارک رمضان را برگزار می کردند، گروه هایی از جوامع اسلامی راه های متفاوتی برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا و کمک رسانی به همنوعان شان انتخاب کرده بودند.

مسلمانان در مسجد محلی در شهر بافلو درایالت نیویورک آمریکا، به همسایگان نیازمندشان کمک می کنند و در حالی که معمولا در این ایام مسلمانان به مسجد نیومان می روند تا غذای نذری بگیرند امسال کمک های مسجدی ها شکل تازه ای به خودش گرفته و هر شخص یک کیسه با محصولات غذایی سوپرمارکتی دریافت می کنند.

مسلمانان بافو می گویند امسال ایام رمضان برای ما معنای عمیق تری داشت.

فجری انصاری از برگزارکنندگان کمپین می گوید: ما می خواهیم به تمام کهنه سربازان و کسانی که جان شان را در راه کشور از دست دادند ادای احترام کنیم. ما همچنین می خواهیم برای کارکنان بیمارستانی که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند و خانواده هایی که عزیزانشان را در این راه از دست داده اند دعا کنیم.

وی افزود: این ها همه با روح رمضان مقارن است و رمضان یعنی آنچه برای خودت می خواهی برای خواهر و برادر خودت نیز طلب کن.

گفته می شود برگزارکنندگان کمپین، موفق به جمع آوری ۱۵۰۰ دلار برای تهیه غذا و ماسک برای مردم در مسجد شده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha