پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
یعقوبی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: برای تکمیل اقتدار جهانی و بین‌المللی ایران اسلامی باید برای تقویت بنیه اقتصادی، بنیان‌های فرهنگی و اجتماعی و تربیت نسل آینده‌ساز تلاش‌های دوچندان صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در جمع مسئولان استانی با اشاره به ورود نفت‌کش‌های ایرانی به سواحل ونزوئلا، این اقدام را یکی از مصادیق قدرت و عظمت ایران اسلامی در دنیا دانست.

وی افزود: ایران انقلابی با پشتوانه تاریخ و تمدن چندین هزارساله و بهره‌مندی از برکات بی‌بدیل اسلام ناب محمدی و شیعی و با تکیه بر جهاد و مبارزه و تلاش هزاران انسان دانشمند و عالِم و فرزانه و ده‌ها هزار شهید سرافراز و پاک و نورانی و برخورداری از مردمی‌ترین انقلاب قرن و بی‌نظیرترین نوع رهبری در الگوی ولایت‌فقیه و با داشتن مردمی بی‌نظیر و جوانانی بی‌بدیل و سرمایه‌های انسانی شگفت‌آور و برکات مادی و موقعیت راهبردی جغرافیایی توانسته است ققنوس‌وار از لابه‌لای خاکستر همه این توطئه‌ها دوباره سر برآورد و تولدی جدید و روزگاری نو را آغاز کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: ایران اسلامی توانسته هر بار و در حالی که دشمن به زعم باطل خود نابودی این کشور و انقلاب را امیدوارانه به انتظار نشسته است، قوی‌تر از گذشته قامت راست کند و حرکت خود را ادامه دهد.

وی افزود: برای تکمیل این اقتدار جهانی و بین‌المللی باید برای تقویت بنیه اقتصادی و بنیان‌های فرهنگی و اجتماعی و تربیت نسل آینده‌ساز و خصوصاً مؤلفه راهبردی افزایش جمعیت و تکثیر نسل و بومی‌سازی علوم در رشته‌های مورد نیاز و ارتقای سطح سرمایه اجتماعی تلاش‌های دوچندان صورت گیرد؛ امری مهم که لازمه آن تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی و انقلابی با معیارهای منطبق با منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha