جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شجاعان

حوزه/مدیرکل کمیته امداد استان یزد اعلام کرد: طبق آمار اولیه مردم نیکوکار استان یزد در روز عید سعید فطر سال جاری بیش از یک میلیارد و صد میلیون تومان فطریه و کفاره پرداخت کردند و این مبلغ همچنان افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، محمد شجاعان، عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران، به ارائه گزارشی از کمک‌های اهدایی نیکوکاران به پایگاه‌های فطریه و کفاره در روز عید سعید فطر سال جاری پرداخت و افزود: طبق آمار اولیه مردم نیکوکار استان یزد در روز عید سعید فطر سال جاری یک میلیارد و ۱۷۶میلیون و ۹۴۳هزار تومان فطریه و کفاره پرداخت کردند و این مبلغ همچنان در حال افزایش است.

وی بابیان اینکه ۸۰۰ پایگاه در سطح شهر، مساجد، پایگاه‌های بسیج، مراکز نیکوکاری و شورای زکات روستاها نسبت به دریافت فطریه و کفاره مردم استان در دو روز عید فطر اقدام کردند، تصریح کرد:  بیش از ۵۰۰ میلیون تومان از کمک‌های اهدایی در قالب زکات فطریه عام و سادات،  بیش از ۵۶۰ میلیون تومان کفاره غیر عمد و نزدیک به ۱۰ میلیون تومان کفاره عمد بود.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد بیان کرد: افرادی که تاکنون موفق به پرداخت فطریه و کفاره نشده‌اند، می‌توانند از طریق کد دستوری # ۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه نسبت به پرداخت اقدام کنند.

شجاعان با اشاره به اینکه مراجعه حضوری به دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد، پایگاه اینترنتی emdad.ir و بخش نیکوکاری برنامه‌های کاربردی گوشی‌های همراه از دیگر روش‌های پرداخت فطریه و کفاره است، یادآور شد: تمامی کمک‌های حاصل از زکات فطریه و کفاره طبق نیت نیکوکاران برای فقرا و مساکین همان منطقه هزینه می‌شود.

وی خبرداد: فطریه جمع‌آوری‌شده برای کمک‌هزینه معیشت، رفع سوءتغذیه کودکان، کمک‌هزینه تحصیلی، درمان، جهیزیه، مسکن فقرا و مساکین هزینه می‌شود.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha