جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رهبر انقلاب

حوزه/ امام جمعه مریوان گفت: رهبر معظم انقلاب بر تشکیل دولت جوان حزب اللهی البته نه از نظر سن و سال، بلکه از نظر سرزندگی و... تاکید داشتند که بی شک عملی شدن این امر می تواند بسیاری از مشکلاتی که امروز دشمنان برای ایران اسلامی به وجود آورده اند بی اثر نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا مصطفی شیرزادی صبح امروز در دیدار با جمعی از طلاب اهل سنت شهرستان مریوان، اظهار داشت: چند ماهی است که کرونا نه تنها کشور بلکه تمام دنیا را درگیر کرده است. متأسفانه آمار مبتلایان به این ویروس در استان کردستان بالا بود و فوتی هایی هم داشتیم.

امام جمعه مریوان عنوان کرد: بعد از کادر پزشکی و درمانی، مردم مهمترین عامل در مبارزه با بیماری کرونا هستند، ولی با این وجود باید اذعان کرد که برخی از شهروندان به هشدارها و پروتکل های بهداشتی اهمیتی نمی دهند و همین عاملی شده که تاکنون درگیر این وضعیت باشیم.

ماموستا شیرزادی در ادامه بیان کرد: البته باید گفت که کرونا مزایایی برای جامعه و حتی جوامع جهانی به دنبال داشت. کرونا باعث شد که چندصدایی ها به یکصدایی تبدیل شود و همه به دور از هر دین و مذهب و قومیتی برای از بین بردن این ویروس منحوس در کنار همکدیگر قرار بگیرند.

امام جمعه مریوان در بخش دیگری از سخنان خود به بیانات بسیار مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در روزهای گذشته اشاره کرد و گفت: کلام ایشان در آخرین سخنرانی که داشتند حاوی مطالب بسیاری مهم، کلیدی و راهگشایی بود که امیدوارم همه ما و مسئولان این سخنان را نصب‌العین کار خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: یکی از مواردی که در سخنان معظم له بسیار حائز اهمیت بود، توجه ایشان به بحث جوانگرایی بود. رهبر معظم انقلاب بر تشکیل دولت جوان حزب اللهی البته نه از نظر سن و سال، بلکه از نظر سرزندگی و... تاکید داشتند که بی شک عملی شدن این امر می تواند بسیاری از مشکلاتی که امروز دشمنان برای ایران اسلامی به وجود آورده اند بی اثر نماید.

امام جمعه مریوان اظهار کرد:   جا دارد از لبیک تاریخی و بزرگ ملت ایران به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی دال بر برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه تقدیر کنم، زیرا این لبیک نشان داد که ملت در مسیر رهبری حرکت می کند و تا زمانی که این حرکت استمرار داشته باشد، هیچ گزندی به مملکت نخواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha