پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تغسیل اموات کرونایی

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران استان گیلان با اشاره به اینکه استان گیلان از استان‌های پیشتاز در تغسیل اموات کرونایی بود گفت: تغسیل اموات کرونایی توسط ۵۰ نفر از جهادگران طلبه انجام پذیرفت.

مینا مهدوی در گفتگو با خبرگزاری حوزه در خصوص فعالیت های جهادی طلاب خواهر استان گیلان اظهار داشت: دوخت روزانه ۵ هزار ماسک، دوخت ۸۰۰ گان پزشکی برای بیمارستان، تهیه هدیه ویژه نیمه شعبان برای کادر درمانی و پخش مواد ضد عفونی کننده در سطح استان از جمله فعالیت های طلاب جهادگر خواهران استان گیلان بوده است.
او با اشاره به اینکه طلاب استان گیلان پیشتاز در عرصه تغسیل و تکفین درگذشتگان کرونا بودند گفت: تغسیل اموات کرونایی توسط ۵۰ نفر از جهادگران طلبه انجام پذیرفت که در سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) از این عزیزان تجلیل شد.
مهدوی ادامه داد: ۵۰۰ عدد کفن مزین به زیارت عاشورا برای اموات کرونایی اهدا شد همچنین در فضای مجازی  برای آگاهی و کاهش اضطراب محتواهایی تولید و انتشار داده شد و در جهت تسلا بخشیدن به خانواده های داغدار صحبت می شد و هماهنگی با حافظان قرآن برای اموات کرونایی ختم قرآن برگزار می شد.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران استان گیلان گفت: دو هزار سنجاق سینه حرز امام جواد(ع) به بیماران کرونا، کادر درمانی، و جهادگران در بیمارستان ها با مشارکت بسیج استان اهدا شد.
مهدوی افزود: همچنین۵۰۰ بسته معیشتی برای خانواده های درگیر با کرونا تهیه و توزیع شد همچنین با همکاری هلال احمر برای طلاب مشغول در بیمارستان و تغسیل، آجیل و غذا تهیه و توزیع شد. همچنین برای طلاب مسابقات مجازی نیز برگزار می شد.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha