پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان از پیشقدم بودن ناجا در پیشگیری از آسیب های اجتماعی تقدیر کرد و گفت: پشتیبانی از ولایت فقیه همواره در رأس امور فرماندهان و کارکنان این نیروی خدوم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، امام جمعه خرم آباد در جلسه شورای فرماندهان انتظامی استان لرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: نیروی انتظامی با به وجود آوردن امنیت در سطح جامعه همواره نیروی ولایی ، مردمی و موجب فخر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی اظهار کرد: سلامت و امنیت، نعمت های پنهان هستند که در آیات و احادیث به آن اشاره شده و کارکنان نیروی انتظامی با به وجود آوردن امنیت همواره سختی های فراوانی را متحمل می شوند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به وجود اقتدار و اعتماد در نیروی انتظامی، خاطر نشان کرد: اقتدار همراه با رأفت موجب محبوبیت در بین مردم می شود.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به جانفشانی و فداکاری کارکنان ناجا در تمامی عرصه ها خصوصا  برخورد با اراذل و اوباش، توزیع کنندگان مواد مخدر و ... تصریح کرد: اقدامات فرماندهی و کارکنان انتظامی استان ستودنی است.

وی با اشاره به مقدم بودن پیشگیری بر درمان، بیان داشت: نیروی انتظامی همواره در بحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی پیش قدم بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به گستردگی کار نیروی انتظامی و همچنین روحیه ولایی و جهادی کارکنان این نیرو، ادامه داد: پشتیبانی از ولایت فقیه همواره در راس امور فرماندهان و کارکنان این نیروی خدوم بوده است.

وی در خاتمه ضمن تقدیر از اقدامات سردار مهدیان نسب، فرمانده انتظامی استان لرستان، بیان داشت: با اقدامات به موقع عوامل انتظامی بحمدالله امنیت مطلوبی در استان حاکم است.

گفتنی است، در این جلسه توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد از معاونان، فرماندهان و رؤسای پلیس های تخصصی با اهداء لوح، تقدیر به عمل آمد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha