پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

حوزه/ دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی انتخاب دکتر قالیباف با اکثریت آراء نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس قوه مقننه را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سعید رضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی انتخاب دکتر قالیباف با اکثریت آراء نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس قوه مقننه را تبریک گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: انتخاب جنابعالی با اکثریت آراء به عنوان رئیس قوه مقننه را به شما برادر ارجمند که وارث تجربه های بزرگ و ارزشمند گام اول انقلاب هستید تبریک عرض می کنم.

همانگونه که مقام معظم رهبری مدظله العالی در پیام ارزشمند خود تاکید داشته اند اقتصاد و فرهنگ اولویت های مجلس یازدهم هستند و دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان قرارگاه اصلی فرهنگی کشور به فرموده معظم له آمادگی خود را برای افزایش تعاملات و برنامه ریزی های مشترک به منظور مقابله با تهاجم فرهنگی و اجرای اسناد مهم فرهنگی از جمله سند راهبردی مهندسی فرهنگی و سیاست های جمعیتی کشور به عنوان مطالبه اصلی مقام معظم رهبری با مجلس شورای اسلامی اعلام می کند.

در بخش های آموزش و پرورش، آموزش عالی و علم و فناوری نیز موضوعات مهمی مانند نقشه جامع علمی کشور سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و اسناد مهم دیگر که در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده اند و تبدیل شدن این اسناد به قانون و پیگیری اجرایی شدن آنها که مطالبه رهبر حکیم انقلاب است به وسیله ابزارهای نظارتی مجلس راهگشا و موثر خواهد بود و به یاری خداوند متعال و مدیریت مدبرانه و اندیشمندانه جنابعالی امیدوارم شاهد افزایش تعاملات کمیسیون های مرتبط در حوزه علم و فرهنگ با شورای عالی انقلاب فرهنگی و هم افزایی بیش از پیش باشیم.

قطعا افزایش تعامل مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی که جنابعالی نایب رئیس این شورا نیز هستید در پیشرفت و اعتلای بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که به برکت خون شهیدان گرانقدر و هدایت های رهبری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مدظله العالی به این نقطه از موفقیت ها رسیده است موثر و راهگشا خواهد بود و ان شاءالله به فضل الهی و تدابیر شما برادر جهادی و استاد فرهیخته دانشگاه تهران شاهد گسترش این تعاملات در راستای رشد و پیشرفت کشور در گام دوم انقلاب خواهیم بود.

از خداوند متعال برای جنابعالی و تمام نمایندگان محترم مردم در مجلس یازدهم آرزوی موفقیت داشته و توفیق روزافزون شما در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha