پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی رستمی - مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها

حوزه/ رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها گفت: مجلس جدید استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها برای ایده‌های حکمرانی را روشمند کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: مجلس نو استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها برای ایده‌های حکمرانی را روش مند کند.

وی افزود: یازدهمین مجلس شورای اسلامی رسماً افتتاح شد و بزودی آغاز به کار می‌کند مجلسی که می‌تواند تغییرات مهم و امید آفرینی را ایجاد کند.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها ادامه داد: این مجلس از چند جهت اهمیت دارد اول اینکه در شرایطی آغاز به کار کرده است که برخی بی تدبیری‌ها در امور اجرایی نارضایتی‌هایی را پدید آورده است و مردم منتظرند در بخشی از حاکمیت نقاط روشنی در حوزه کارآمدی ببینند و دوم ترکیب آن است که حضور برخی جوانان مومن و با انگیزه و متخصص امیدها را افزایش داده است.

حجت الاسلام رستمی یادآور شد: نماینده‌های محترم باید بدانند امروز چشم امید خیلی‌ها به آنها است و باید به گونه‌ای اقدام کنند که دستگاه‌های اجرایی کشور را در مسیر توسعه عدالت محور با تکیه برظرفیت های داخلی به حرکت وادار کنند.

وی خاطرنشان کرد: راهی که این مجلس طی می‌کند می‌تواند عدالت و استقلال را دوباره در فضای اجتماعی و سیاسی کشور باز تولید کند و ریل مدیریت کشور را با تغییر محسوس در ایده‌های حکمرانی بازسازی کند.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها افزود: در فرایند توجه به دانشگاه به عنوان فضای نخبگی با گستردگی بیش از چهار میلیونی و مشحون از ایده‌های کار ساز برای تحقق پیشرفت، عدالت و شفافیت شرط لازم موفقیت است، جریان مطالبه گر و متخصص دانشگاهی می‌تواند به عنوان پیوند دهنده عقلانیت انقلابی با ایده‌های حکمرانی میانبری برای موفقیت این مجلس باشد.

وی ادامه داد: لازم است رئیس جدید مجلس که برای ایشان آرزوی توفیق دارم فرایندی روش مند برای استفاده از ظرفیت دانشگاهیان طراحی و اجرا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha