جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 سید حسین ناظر، مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر

حوزه/ مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر از تولید و پخش  ۲۷هزار دقیقه برنامه رمضانی در صدا و سیمای مرکز بوشهر خبر داد.

سیدحسین ناظر مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر شامگاه جمعه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بوشهر از تولید و پخش  ۲۷ هزار دقیقه برنامه رمضانی در صدا و سیمای مرکز بوشهر خبر داد و گفت: صدا و سیمای مرکز بوشهر ۲۷ هزار دقیقه برنامه رمضانی در حوزه های صدا، سیما، خبر و فضای مجازی در گستره استانی ملی و فراملی تولید و پخش کرده است. 

 مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر افزود: از این میزان برنامه‌سازی بیش از ۱۶ هزار دقیقه برنامه در رادیو و رادیو نما، 9 هزار دقیقه در تلویزیون، هزار دقیقه در فضای مجازی و ۷۵۰ دقیقه در حوزه خبر بوده است. 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره به انعکاس مطلوب برخی از برنامه‌های شبکه استانی بوشهر در شبکه‌های سراسری، گفت: ویژه برنامه رزمایش مواسات و همدلی مومنانه در سه مرحله، از شبکه‌های یک، دو، سه، پنج، خبر، شما و استانی به صورت زنده پخش شده است.

 ناظر با اشاره به شیوع ویروس کرونا، شرایط رمضان امسال را ویژه خواند و افزود: برنامه تلویزیونی نوای ملکوت، ویژه ترتیل‌خوانی قرآن کریم و ویژه برنامه های شب های قدر با رعایت قوانین و مقررات بهداشتی به صورت زنده از شبکه استانی بوشهر پخش شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha