جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام محمد طه مهری دبیر شورای حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ امام جمعه اسلام آباد غرب با بیان اینکه اقتدار دریایی ایران مدیون پاسداران ولایت در خلیج فارس است، گفت: دریادلان حسب مأموریت ذاتی خود با روحیه انقلابی و استکبارستیزی، کوچکترین تحرکات دشمنان مشترک‌المنافع و فراسرزمینی را در خلیج فارس رصد می کنند.

حجت الاسلام محمد طه‌ مهری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه حفظ و حراست از آبهای سرزمینی نشانه مقتدر بودن نظام اسلامی است، اظهار داشت: نیروی دریایی سپاه و ارتش حافظان ناموس آبی این آب و خاک بوده و هستند.

دبیر شورای حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: دریادلان حسب مأموریت ذاتی خود با روحیه انقلابی و استکبارستیزی، کوچکترین تحرکات دشمنان مشترک‌المنافع و فراسرزمینی را در خلیج فارس رصد می کنند.

حجت الاسلام مهری بیان کرد: حافظان مرزهای آبی در خلیج فارس، وارثان شهدای ناوچه همیشه جاوید پیکان و سردار شهید نادر مهدوی هستند.

وی تصریح کرد: پافشاری بر اصول و شعارهای مبنایی نظام اسلامی در مسیر رسیدن به استقلال و خودکفایی همه جانبه با تدابیر امامین انقلاب، یکی از برکات است.

امام جمعه اسلام آباد غرب با بیان اینکه اقتدار دریایی ما مدیون پاسداران ولایت در خلیج فارس است، ادامه داد: زهی خیال باطل که جریان غربگرا، عزیمت نفتکش‌های ایرانی به ونزوئلا را نتیجه برجام می داند.

حجت الاسلام مهری در پایان گفت: نفتکش ایرانی را چطور از انگلیس پس گرفتیم؟ با برجام یا با تلاش عناصر مؤمن به انقلاب که جواب انگلیس را دادند.
انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha