پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حوزه خواهران

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان از پذیرش بیش از ۳۶۰ طلبه امسال در حوزه علمیه خواهران این استان خبر داد.

اکرم مهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در لرستان، با اشاره به اینکه ثبت نام از خواهران علاقه‌مند به حوزه علمیه تا ۳۱ خردادماه جاری تمدید شده است، اظهار داشت: علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران ثبت نام خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه امسال با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی در پی شیوع ویروس کرونا تبلیغات و اطلاع رسانی پذیرش بیشتر در فضای مجازی صورت گرفت، خاطرنشان کرد: در این راستا تمهیدات لازم با نهادها و دستگاه های اجرایی و همچنین خبرگزاری ها و شبکه های اجتماعی اندیشیده شده و اطلاع رسانی های لازم در حال انجام است.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان از پذیرش ۳۶۵ طلبه در مدارس علمیه خواهران این استان طی سال جاری خبر داد و گفت: در سطح دو ۳۰۰ و در سطح ۳ نیز ۶۵ طلبه پذیرش خواهند شد.

مهرابی با اشاره به اینکه خواهران متقاضی ادامه تحصیل در سطح ۳ می توانند در ۳ شهر استان لرستان به تحصیل علوم حوزوی مشغول شوند، افزود: خواهران می توانند در رشته های تفسیر علوم قرآنی در مدرسه زینبیه (س) خرم آباد،کلام با گرایش امامت در مدرسه محدثه(س) بروجرد و فقه و اصول در مدرسه خدیجه کبری(س) دورود به ادامه تحصیل بپردازند.

وی در پایان یادآور شد: زمان برگزاری آزمون سطح ۳ و ۴ و بازپذیری سطح دو ۲۸ تیرماه ۹۹ خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha