جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 903150
۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۹
آغاز دروس

حوزه/ مسئول روابط عمومی حوزه علمیه خراسان گفت: دروس خارج این حوزه از شنبه ۱۰ خرداد با حضور اساتید بصورت حضوری مجددا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی آغاز شد.

حجت الاسلام علی روشندل در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در مشهد با اشاره به برنامه های آموزشی حوزه علمیه خراسان در جریان شیوع بیماری کرونا، افزود: طبق هماهنگی بعمل آمده توسط معاونت آموزش، دروس خارج حوزه علمیه خراسان  از شنبه ۱۰ خرداد ۹۹ با حضور اساتید به صورت حضوری مجددا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه اساتید و طلاب با اشتیاق وافر از این اقدام استقبال نموده و در صدد بهره مندی بیشتر از فضای به وجود آمده برای تحصیل علم هستند، اظهار کرد: البته دروس به صورت مجازی در دو ماه گذشته برگزار شد، اما در هر صورت پای درس نشستن به طور حضوری در رفع اشکال و بهره گیری از نفس استاد تاثیر دو چندانی دارد.

مسئول روابط عمومی حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه دروس سایر سطوح نیز با رعایت موازین بهداشتی در حال برگزاری است، خاطر نشان کرد: مدیران هر مدرسه با ایجاد شرایط لازم جهت امور بهداشتی مقابله با کرونا نسبت به برگزاری دروس به صورت حضوری اقدام کرده اند.

حجت الاسلام روشندل همچنین در ادامه با اشاره به در پیش بودن آزمون های پایان سال تحصیلی حوزه علمیه خراسان، زمان برگزاری امتحانات سطح عالی و خارج را از ابتدای تیرماه اعلام کرد که بناست به صورت حضوری برگزار شود.

وی یادآور شد: حوزه علمیه خراسان از ابتدای همه گیری ویروس کرونا و تشکیل ستاد مقابله با این بیماری در کشور، با تلاش جهادگونه طلاب و روحانیون در راستای این امر مهم همگام و همراه بوده و کارهای جهادی زیادی در قالب قرارگاه جهادی طلاب با نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح سه استان انجام داده است.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha