جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران فارس

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان فارس ضمن درخواست از نمایندگان مجلس یازدهم برای ارائه قوانین پژوهش محور، مدبرانه و اجرای سند بنیادین تحول آموزش و پرورش گفت: همچنین نمایندگان باید برای ارائه یک نظام آموزشی پژوهش محور بر مبنای قوانین الهی اقدام کنند.

مریم دل افکار در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به اینکه از نمایندگان مجلس انتظار می رود تا فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود در همه زمینه ها قرار دهند، اظهار داشت: انتخاب مردم و رای مردم در این دوره  بیانگر پیام مهمی بوده که آن انتظار تحقق چشم اندازهای مقام معظم رهبری توسط منتخبین خود با سکان داری و تقنین خداگونه آنان است.

وی ضمن درخواست از نمایندگان مجلس یازدهم برای ارائه قوانین پژوهش محور، مدبرانه و نظارت بر اجرای سند بنیادین تحول آموزش و پرورش، اضافه کرد: نمایندگان برای ارائه یک نظام آموزشی پژوهش محور بر مبنای قوانین الهی اقدام کنند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران فارس تصریح کرد: بی شک پژوهش به عنوان رکن جدایی ناپذیر همه عرصه ها می تواند در ایجاد یک تحول بنیادین علمی آموزشی اقتصادی و فرهنگی نقش بی بدیل داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: رفع مشکلات معیشتی، ایجاد یک اقتصاد مقاومتی، اشتغال جوانان و تسهیل امر ازدواج مرهون یک پژوهش عمیق میدانی و ارائه طرح هایی نوین بر مبنای آن پژوهش است.

دل افکار در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای نمایندگانی که امید است با نیروی ایمان و تعهد خود برای مردم یادآور شهید باهنر باشند، عنوان کرد: به عنوان یک طلبه بسیجی از نمایندگان تقاضا می کنم تقنین پژوهش محور ولایی پسند و مستدل را سر لوحه کارشان قرار دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha